نوکیا 9 PureView با قیمت ۷۵۰ یورویی به‌زودی معرفی می‌شود

جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
براساس اطلاعات به‌دست آمده، محصول جدید نوکیا 9 PureView اواخر دی‌ماه یا اوائل بهمن با قیمتی بین ۷۵۰ تا ۸۰۰ یورو معرفی خواهدشد.
تبلیغات

مدت کوتاهی پیش مشخص شد که نوکیا معرفی محصول جدید خود، نوکیا ۹ PureView را حدوداً یک‌ماه جلو انداخته است. هرچند هنوز هم تاریخ دقیق معرفی این گوشی هوشمند مشخص نیست؛ اما براساس اطلاعات ارائه‌شده توسط منبعی مرتبط با وبسایت 91Mobiles، این محصول در هفته‌ی سوم یا چهارم ماه ژانویه معرفی می‌شود.

به‌عبارت دیگر، بین تاریخ‌های ۲۵ دی‌ماه تا ۵ بهمن شاهد معرفی محصول جدید HMD خواهیم‌بود. هم‌اکنون زمان فروش این گوشی مشخص‌نشده است؛ اما به‌احتمال زیاد، عرضه‌ی آن به فروشندگان از اوائل فوریه شروع خواهدشد و در ابتدای کار، این محصول تنها در بازارهای اروپایی عرضه می‌شود. قیمت در نظر گرفته‌شده برای نوکیا ۹ PureView، برای کشورهای مختلف اروپایی، بین ۷۵۰ تا ۸۰۰ یورو متغیر خواهدبود.

البته شکی نیست که پس از عرضه‌ی این محصول در اروپا، شاهد ورود آن به بازارهای آسیا نیز خواهیم‌بود. اگر از مشخصات این گوشی اطلاع ندارید، باید بدانیم که این محصول به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام، ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز است. این گوشی هم در قالب برنامه‌ی اندروید وان عرضه می‌شود و از اندروید خالص نسخه‌ی ۹ بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات