ایرباد و دستبندهای سلامتی جدید سامسونگ در راه هستند

سه‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌ها از برنامه‌‌ی سامسونگ برای رونمایی از ایرباد و دو ‌دستبند تناسب‌اندام جدید در رویداد ماه آینده‌ی این شرکت خبر می‌دهند.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد رویداد Unpacked سامسونگ در ماه آینده یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای برگزارشده توسط این شرکت باشد. علاوه‌بر گوشی‌های گلکسی S10 و Galaxy Fold که مهمان‌های ویژه‌ی رویداد یکم اسفند (بیستم فوریه) هستند، انتظار می‌رود سامسونگ ساعت هوشمند جدیدی به‌نام Galaxy Watch Active را نیز برای رونمایی آماده کرده باشد. همچنین طبق گزارش جدید منتشرشده از AllAboutSamsung، این شرکت کره‌ای سه محصول پوشیدنی دیگر را نیز در این رویداد رونمایی خواهد کرد.

یکی از این محصولات به‌عنوان جایگزین ایرباد Gear IconX ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد. طبق شایعاتی که به‌تازگی منتشر شده و همچنین براساس اطلاعات موجود در وب‌سایت سامسونگ، این محصول تحت برند جدیدی با عنوان Galaxy Buds‌ عرضه خواهد شد.

درحال حاضر اطلاعات زیادی از این ایربادهای وایرلس دردسترس نیست، ولی گفته می‌شود کیس نگه‌دارنده‌ی این محصول که وظیفه‌ی شارژ آن را برعهده دارد، شاهد تغییرات جدیدی در طراحی خود خواهد بود. به‌همین ترتیب، تغییراتی در پوسته‌ی خارجی Galaxy Buds نیز انجام می‌شود و شارژ بی‌سیم به آن اضافه خواهد شد. بااین‌حال شواهدی از اعمال تغییرات عمده در بخش داخلی ایرباد وجود ندارد. طبق گزارش برخی از منابع، در Galaxy Buds برند Tuned by AKG مشاهده می‌شود که به‌معنی فراهم آوردن تجربه‌ی صدایی غنی‌تر برای کاربران است.

galaxy buds/گلکسی بادز

علاوه‌براین ایربادها، گزارش‌ها از برنامه‌ی سامسونگ برای عرضه‌ی دو دستبند تناسب‌اندام با نام‌های Galaxy Fit و Galaxy Fit E خبر می‌دهد. به نظر می‌رسد که این دو محصول جدید جایگزین Gear Fit 2 و Gear Fit 2 Pro فعلی باشند و با قابلیت‌های جدیدی برای حفظ تناسب‌ اندام عرضه شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات