جعبه گشایی و نگاه نزدیک ویدیویی به شیائومی می ۸ لایت

شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
می ۸ لایت، یکی از گوشی‌های هوشمند جدید‌ شرکت چینی شیائومی، از مشخصاتی درخورتوجه درکنار قیمتی مقرون‌به‌صرفه بهره می‌برد که گزینه‌ی اقتصادی مناسبی برای علاقه‌مندان محسوب می‌شود.
تبلیغات

Xiaomi Mi 8 Lite به نمایشگر ۶.۲۶ اینچ LCD، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰، دوربین اصلی دوگانه با حسگرهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی، باتری ۳۳۵۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی مجهز شده است. می ۸ لایت شیائومی در قسمت پشتی‌ از حسگر اثرانگشتی استفاده می‌کند که معمولا در گوشی‌های هم‌رده‌اش به‌کار رفته است. شیائومی Mi 8 Lite در ۳ مدل جداگانه عرضه خواهد شد: مدل نخست با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و مدل دوم با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و مدل سوم با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی.

این گوشی قرار است در چهار رنگ آبی، بنفش، نارنجی و زرد عرضه شود. درادامه، همراه زومیت باشید تا در قالب ویدئو، ابتدا این محصول را جعبه‌گشایی کنیم و درنهایت نگاهی نزدیک‌تر به نرم‌افزار آن بیندازیم.

تماشا در یوتیوب

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای مشاهده‌ی قیمت و مشخصات فنی انواع گوشی شیائومی به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید. دیدگاه شما درباره‌ی می ۸ لایت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات