Airbnb برای توسعه کارش Gaest.com را تصاحب می‌کند

شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
مطالعه 3 دقیقه
ایر بی‌ان‌بی به‌منظور توسعه‌ی کارش در خدمت‌رسانی به مشتریان تجاری و رزرو اتاق جلسات و سمینارها، Gaest.com را ازآنِ خود می‌کند.
تبلیغات

شرکت ایر بی‌‌ان‌بی در اوت‌۲۰۰۸ کارش را در سان‌فرانسیسکو کالیفرنیا به‌صورت سهامی خاص آغاز کرد. وب‌سایت Airbnb به مشتریان در کشورها و شهرهای مختلف کمک می‌کند تا بتوانند مکان‌های اقامتی موردنیاز خود را کرایه کنند.

در سال‌های اخیر Airbnb، باموفقیت‌ مکان‌های اقامتی موردنیاز مشتریان خودش را به آن‌ها اجاره داده و اکنون، برای توسعه‌ی کارش برای تصاحب وب‌سایت Gaest.com، قرارداد جدیدی با این شرکت منعقد کرده است. ایر بی‌ان‌بی با انعقاد این قرارداد امیدوار است مکان‌های مناسب برای تشکیل جلسه‌ها و سمینارها را نیز درکنار سایر مکا‌های اقامتی پوشش دهد و به مشتریانی خدمت‌رسانی کند که به سفرهای تجاری می‌روند و به چنین اتاق‌های جلساتی نیاز دارند. 

دفتر کار airbnb

روز جمعه، Airbnb اعلام کرد قصد دارد شرکت دانمارکی Gaest.com را بخرد. وب‌سایت Gaest.com اتاق جلسات و مکان‌های مناسبی برای برگزاری سمینار و جلسه دراختیار صاحبان مشاغل قرار می‌دهد. شرایط و مفاد قرارداد دو شرکت هنوز مشخص نشده؛ ولی آنچه مسلم است ایر بی‌ان‌بی با تصاحب Gaest.com، در توسعه‌ی فعالیت‌های تجاری‌اش سریع‌تر و موفق‌تر از قبل پیش خواهد رفت.

در‌حال‌حاضر، بخشی از مشتریان Airbnb که بیشتر مسافران تجاری هستند، ازطریق پلتفرم Airbnb for Work می‌توانند از خدمات این شرکت استفاده کنند. براساس آمار اعلام شده، در سپتامبر۲۰۱۸ درحدود ۷۰۰،۰۰۰ شرکت برای استفاده از خدمات پلتفرم Airbnb for Wor، کارمندان خود را در این سرویس ثبت‌نام کرده بودند. براساس ارزیابی‌هایِ ایر بی‌ان‌بی، تنها ۲۵ درصد از کارکنان هر شرکت معمولا به مأموریت‌ها و سفرهای کاری فرستاده می‌شوند. ایر بی‌ان‌بی در سپتامبر اعلام کرده بود پلتفرم Airbnb for Work را توسعه داده است. شرکت ایر بی‌ان‌بی روز جمعه اعلام کرد: 

درحال‌حاضر، تیم متخصص ایر بی‌ان‌بی تلاش می‌کند بهترین طرح‌های توسعه‌ای را برای Airbnb در سطح جهان و به‌صورت حرفه‌ای توسعه دهد تا مشتریان این شرکت بتوانند در سفرهای کاری و تجاری‌شان از امکان برگزاری جلسات در محیطی خارج از سازمان خود بهره‌مند شوند.
دفتر کار airbnb

دیوید هولیوک، مدیر ارشد پلتفرم Airbnb for Work، در بیانیه‌ای اعلام کرد:

در نظر داریم شرایطی فراهم کنیم تا هر فرد یا شرکتی بتواند فضایی برای برگزاری رویدادهای حرفه‌ای در سطح جهان و حتی در طولانی‌مدت، برای برگزاری جشن‌ها دراختیار سایرین قرار دهد. پیوستن به تیم راهبردکننده‌ی قوی که در این زمینه دانش تخصصی مطلوبی دارد، به ما کمک می‌کند بتوانیم به‌سرعت اهدافمان را محقق سازیم. بی‌شک، Gaest.com و Airbnb می‌توانند درکنار یکدیگر هر فضای مناسب اشتراک‌گذاری برای کاربردهای تجاری را دراختیار افرادی قرار دهند که جویای چنین مکان‌هایی هستند.

در سال ۲۰۱۵ در آرهوس دانمارک، Gaest.com کارش را آغاز کرد و درحال‌حاضر، در شش قاره‌ فعالیت می‌کند. مشتریان Gaest.com برای مصاحبه‌ها، جلسه‌ها، کارگاه‌ها، رویدادها،‌ آموزش و... از خدمات این وب‌سایت استفاده می‌کنند. کاربران می‌توانند ازطریق Gaest.com فضاهای موردنیازشان را اجاره کنند و در‌صورتی‌که به خدمات بیشتری در آن مکان نیاز داشته باشند، ازطریق همان پلتفرم سفارش و نیازشان را مشخص کنند.

براساس اعلام Airbnb، وب‌سایت Gaest.com همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد؛ ولی اعضای تیم این شرکت به شرکت ایر بی‌ان‌بی ملحق خواهند شد. اعضای تیم کاری Gaest.com موظف هستند گزارش‌های کاری خود را به واحد کسب‌و‌کار Airbnb's Homes ارائه دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات