بررسی ویدیویی آیپد پرو 2018 اپل

یک‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
کاهش ضخامت حاشیه‌های اطراف نمایشگر، خداحافظی با کلید خاطره‌انگیز Home، سیستم تشخیص چهره‌ی Face ID و پردازنده‌ی بسیار قدرتمند، ازجمله تغییرات آیپد پرو ۲۰۱۸ به‌حساب می‌‌آید.
تبلیغات

آیپد پرو در نسل سومش قدرت اپل (Apple) در زمینه‌ی طراحی و سخت‌افزار را به‌رخ شرکت‌های دیگر می‌کشد. این دستگاه به‌لطف طراحی مدرن و نمایشگر کم‌حاشیه‌ی خود، از نسل‌های گذشته ابعاد فیزیکی کوچک‌تری دارد و پردازنده‌ی قدرتمند A12X آن به‌ادعای شرکت سازنده، ۹۲ درصد از لپ‌تاپ‌های موجود در بازار را پشت‌سر می‌گذارد و قلم اپل پنسل جدید، به‌صورت مغناطیسی به آن متصل می‌شود. کوپرتینونشین‌ها امسال با الهام‌گرفتن از زبان طراحی مدرن آیفون، تبلت‌ حرفه‌ای خود را زیر تیغ جراحی برده و ظاهر مسحورکننده‌ای برای آن خلق کرده‌اند. آیپد پرو ۲۰۱۸ با حاشیه‌های ضخیم نسل گذشته خداحافظی کرده است و اکنون، از نمایشگری کم‌حاشیه با گوشه‌های گِرد و محبوس درون کالبدی کوچک‌تر بهره می‌برد؛ به‌طوری‌که ابعاد نمایشگر نسخه‌ی کوچک آیپد پرو با ۰.۵ اینچ افزایش به ۱۱ اینچ می‌رسد. این در‌حالی است که ابعاد دستگاه کاهشی ۱.۳ درصدی را تجربه می‌کند؛ دستاوردی که اپل آن را با عبارت «More screen, Less device» وصف می‌کند.

 با زومیت همراه باشید تا با بررسی ویدئویی شما را با آیپد پرو ۲۰۱۸ بیشتر آشنا کنیم. شایان ذکر است آیپد پرو 11 و اپل پنسل 2 را فروشگاه الماس پایتخت برای بررسی دراختیار زومیت قرار داده است.

تماشا در یوتیوب

دیدگاه شما درباره‌ی تبلت قدرتمند اپل چیست؟ برای مشاهده قیمت تبلت،‌ مشخصات فنی و مقایسه انواع تبلت اپل، تبلت ایسوس، تبلت لنوو و تبلت سامسونگ از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات