ثبت نام در پنجمین جشنواره فناوری ITWEEKEND دانشگاه شریف آغاز شد

دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
ثبت‌نام پنجمین دوره از رویداد ITWEEKEND دانشگاه شریف که تقریبا رویدادی مشابه TEDx با تمرکز روی حوزه‌ی فناوری اطلاعات است، آغاز شد.
تبلیغات

پنجمین دوره از رویداد ITWEEKEND دانشگاه شریف در تاریخ ۴ بهمن ماه سال جاری و در محل باشگاه کسب‌و‌کار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. این رویداد با حضور افراد سرشناس در حوزه‌ی فناوری اطلاعات برگزار می‌شود و ساختاری شبیه به کنفرانس‌های TEDx دارد، با این تفاوت که تمرکز اصلی در این رویداد در حوزه‌ی تخصصی فناوری اطلاعات متمرکز شده است.

دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه و با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز تحقیقات و مخابرات کشور، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف در محل باشگاه کسب‌و‌کار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف و با نگاه تخصصی روی مسائل روز دنیای فناوری اطلاعات برگزار می‌کند. سخنرانی‌ها پس از اتمام رویداد در قالب کلیپ های تدوین شده در سایت رسمی رویداد، سرویس‌های اشتراک ویدئو و شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته می شوند.

هدف اصلی IT Weekend معرفی و شناساندن ایده‌های بکر و خلاق است. طی این رویداد که به‌صورت خودگران برگزار می‌شود، افراد سرشناس در حوزه‌ی فناوری اطلاعات تجربیات خود را در سخنرانی‌های کوتاه با مخاطبان به اشتراک می‌گذارند. باتوجه‌به اینکه در این رویداد پیشروان، نوآوران و کارآفرینان به بیان سخنان خود می‌پردازند، بستری نیز برای آفرینش و پرورش ایده‌های نو و بکر ایجاد می‌شود. همچنین باید به امکان افزایش ارتباط ایرانیان خارج از کشور با سرزمین مادری ازطریقق این پنل اشاره کرد.

تمامی علاقمندان به شرکت در این رویداد می‌توانند با مراجعه به وبسایتت ITWEEKEND، فرایند ثبت‌نام خود را انجام دهند. براساس اطلاعات ارائه‌شده امکان ثبت‌نام گروهی در این رویداد نیز فراهم شده و افرادی که به‌صورت گروه‌های سه نفر به بالا در این رویداد شرکت کنند، می‌توانند از تخفیف ۲۰ درصدی استفاده کنند.

رویداد ITWEEKEND دانشگاه شریف
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات