استیشن بازی ایسر؛ وسیله‌ای ۱۰ هزار دلاری برای علاقه‌مندان بازی‌های رایانه‌ای

شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
استیشن بازی ایسر از جمله موارد به‌نمایش درآمده توسط ایسر در نمایشگاه CES بود. این دستگاه گران‌قیمت ابزاری جذاب برای علاقه‌مندان بازی‌های رایانه‌ای است.
تبلیغات

سال گذشته ایسر در نمایشگاه ایفا از استیشن بازی خود موسوم به Thronos Battlestation پرده‌برداری کرد. در جریان نمایشگاه CES، اصحاب رسانه این شانس را داشتند که بازی در این استیشن گران‌قیمت را تجربه کنند.

یک رایانه‌ی Predator Orion 9000، صفحه‌ کلید، ماوس، هدست و سه مانیتور ۲۷-اینچی از جمله اجزای تشکیل‌دهنده‌ی این استیشن هستند. این محصول که زمان عرضه‌ی آن هنوز مشخص نشده است، قیمتی بالغ بر ۱۰ هزار دلار خواهد داشت و طراحان جزئیاتی مانند دو جایگاه برای قرار دادن فنجان‌ها را هم در طراحی این محصول لحاظ کرده‌اند.

جایگاه نشستن در این استیشن به‌وسیله‌ی ادوات هیدرولیکی باز و بسته می‌شود و کلیدهای تعبیه‌شده در سمت چپ صندلی امکان کنترل این جایگاه را فراهم می‌کنند. حالتی به‌نام «وضعیت جاذبه‌ی صفر» هم برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. در این حالت، کاربر در حالتی نزدیک به حالت درازکِش قرار می‌گیرد؛ اما به‌دلیل نبود آهن‌رباهایی برای نگه‌داشتن ماوس و صفحه‌کلید، نمی‌توانید دست خود را از روی صفحه‌ کلید و ماوس بردارید.

استیشن بازی ایسر / Acer Thronos Battlestation

صندلی به‌کاررفته در استیشن به لرزاننده‌هایی مجهز هستند که می‌توانند بدن شما را ماساژ دهند؛ از نظر تئوری، امکان یکپارچه‌سازی این لرزاننده‌ها با بازی‌ها هم  وجود خواهد داشت.

در عین حال، دو ایراد بزرگ را می‌توان به این وسیله نسبت داد. اول از همه، قیمت بالای این ابزار بدین معنی است که بسیاری از کاربران نمی‌توانند این محصول را خریداری کنند. دومین مشکل نیز ابعاد بزرگ این استیشن است که آن را به وسیله‌ای جاگیر در خانه‌ها تبدیل می‌کند. البته احتمالا مراکز بازی‌های رایانه‌ای می‌توانند از چنین محصولی بهره ببرند.

شایان ذکر است که احتمالا در زمان عرضه، خرید رایانه‌ی Predator Orion به‌همراه این محصول الزامی نخواهد بود و می‌توانید از رایانه‌ی خود برای بازی در این استیشن استفاده کنید. نمایندگان ایسر در CES نیز به احتمال عرضه‌ی نمونه‌ای بدون رایانه‌ی Predator Orion اشاره کردند؛ هرچند که نمی‌توان انتظار داشت مدل بدون رایانه، از نظر قیمت، تفاوت فاحشی با نمونه‌ی مجهز به رایانه‌ی Predator Orion داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات