فندک هوشمند ترک سیگار Slighter در نمایشگاه CES 2019‌ رونمایی شد

جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فندک هوشمند Slighter برای کمک به افرادی که قصد ترک کردن سیگار را دارند در نمایشگاه CES 2019 رونمایی شد.
تبلیغات

برخی افراد سیگاری ادعا می‌کنند همه‌‌ی روش‌های ترک کردن سیگار را امتحان کرده‌اند؛ ولی درنهایت موفق نشد‌ه‌اند این عادت مضر را کنار بگذارند.

شرکت لبنانی به نام Slighter ادعا می‌کند که اگر تمام روش‌های مختلف ترک سیگار همچون سیگار الکترونیکی، استفاده از روش‌های ترک سیگار با هیپنوتیزم یا جویدن آدامس‌های ترک سیگار را امتحان کرده‌اید؛ ولی هنوز این روش‌ها برایتان موفقیت‌آمیز نبوده است، می‌توانید محصول جدید این شرکت را امتحان کنید و برای همیشه از شر سیگار کشیدن خلاص شوید.

فندک هوشمند Slighter 

Slighter در نمایشگاه CES 2019، ، فندک جدیدی معرفی کرده که می‌‌تواند به افراد سیگاری در ترک کردن سیگار کمک کند. فندک هوشمند Slighter به فرد سیگاری، نشان می‌دهد که در چه زمان‌ها و هرچند ساعت یک‌بار سیگار خود را روشن می‌کند و برنامه‌ی شخصی‌سازی شده‌ای در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در اصل فندک هوشمند Slighter  قصد دارد راهکار جدیدی برای ترک کردن سیگار در اختیار کاربران خود قرار دهد.

با گذشت زمان فندک هوشمند Slighter به‌صورتی هدفمند، به‌صورت هوشمند روشن نخواهد شد و بدین ترتیب به کاربر کمک می‌کند تا تعداد سیگارهایی را که در طی شبانه‌روز می‌کشد، یکی پس از دیگری کاهش دهد و به‌تدریج به هدف خود نزدیک شود.

داده‌های مربوط‌به فندک هوشمند Slighter  قابلیت اشتراک‌گذاری ازطریق اپلیکیش موبایل را دارد و کاربران این فندک می‌توانند داده‌های خود را با دوستان و خانواده‌شان به‌اشتراک بگذارند. در بخشی از اپلیکیشن همراه فندک هوشمند، هزینه‌ی صرف ‌شده برای خرید سیگار نیز محاسبه می‌شود.

سخت‌افزار Slighter یکی از بخش‌های قابل‌توجه آن است؛ در طراحی فندک هوشمند از نوار فلزی، سبک و جذابی استفاده شده که زیبایی خاصی به فندک می‌دهد. در یک طرف اسلایتر نیز، نمایشگر کوچکی وجود دارد که تعداد دفعات استفاده از فندک برای روشن کردن سیگار را نشان می‌دهد. اعداد یادشده به کاربر کمک می‌کند تا بتواند سیگار کشیدن را ترک کند. 

فندک هوشمند Slighter توسط مؤسسه‌ی ملی سرطان فرانسه، مرکز پیشگیری از سرطان Hygée و مؤسسه سرطان لیون فرانسه نامزد استفاده‌ی درمانگاهی شده است. البته فندک هوشمند اسلایتر نیز همانند سایر محصولات ترک سیگار، تضمینی برای ترک کردن سیگار نمی‌دهد. طراحی زیبا و بهره‌مندی از نرم‌افزار و سخت‌افزار قدرتمند قطعا به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند از سیگار کشیدن خلاص شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند فندک هوشمند Slighter را با قیمت ۱۲۹ دلار پیش خرید کنند. انتظار می‌رود این محصول کاربردی در ماه ژوئیه ۲۰۱۹ به بازار عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات