سامسونگ دعوتنامه مراسم رونمایی از گلکسی اس 10 در روز اول اسفند را ارسال کرد

پنج‌شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
دقایقی پیش سامسونگ دعوتنامه‌ی مراسم Unpacked را برای رونمایی از گلکسی اس ۱۰ ارسال کرد. این مراسم روز یکم اسفند ماه در تالار بیل گراهام سیویک در سن‌فرانسیسکو برگزار خواهد شد.
تبلیغات

سامسونگ دقایقی پیش دعوتنامه‌ی مراسم آنپکد برای رونمایی از گلکسی اس 10 را ارسال کرد. این مراسم روز چهارشنبه، یکم اسفند ماه سال جاری در تالار بیل گراهام سیویک در سن‌فرانسیسکو برگزار خواهد شد. دقایقی پیش تصویر مربوط‌به دعوتنامه‌ی سامسونگ توسط روابط عمومی سامسونگ ایران بدست ما رسید.

همان‌طور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، بخشی از حاشیه کناری گلکسی اس ۱۰ به نمایش گذاشته شده است. بنا به‌گفته مسعود فیاضی، مدیر روابط عمومی سامسونگ، تصور سامسونگ این است که سن‌فراسیسکو به‌عنوان مرکز فناوری و مقر برخی از شرکای کلیدی، می‌تواند بهترین مکان برای برگزاری رویداد بعدی رونمایی باشد. به‌گفته وی زمان مراسم Galaxy UNPACKED 2019 متناسب با زمان‌بندی‎های سالانه مراسم‌های رونمایی سامسونگ انتخاب شده است تا بهترین تجربه ورود به بازار برای کاربران‏ ایجاد شود.

امسال دهمین سالگرد عرضه سری گلکسی است و انتظار داریم سامسونگ دستگاهی لایق را در سال جاری رونمایی کند. انتظار می‌رود مدل‌های مختلف گلکسی S10 با تراشه Exynos 9820 به بازار عرضه شوند. در بسیاری از شایعه‌های قبلی آمده است که سامسونگ در پی تولید و عرضه‌ی مدل‌های متعددی از گلکسی S10 است؛ مدل‌هایی که از لحاظ اندازه، ویژگی‌ها و نحوه‌ی طراحی با یکدیگر متفاوت خواهند بود. در حال حاضر طی شایعاتی اعلام شده است که سامسونگ قصد دارد گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ لایت، گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس را به‌همراه یک مدل ویژه‌ی 5G روانه‌ی بازار کند.

یکی دیگر از گمانه‌های مطرح شده در خصوص مراسم آنپکد سامسونگ، احتمال رونمایی از گوشی هوشمند تاشدنی سامسونگ طی این مراسم است که با نام گلکسی F شناخته می‌شود. باید دید که آیا سامسونگ طی این مراسم از چند گوشی هوشمند رونمایی خواهد کرد؟

شما چه انتظاری از گلکسی اس ۱۰ دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات