سیستم Brezze شارژ گوشی در اماکن مختلف را ساده‌تر می‌کند

پنج‌شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
خالی شدن شارژ گوشی و عدم دسترسی به منبع انرژی یکی از دغدغه‌های کاربران گجت‌های هوشمند محسوب می‌شود. Brezze راهکاری است که می‌تواند پاسخی به این دغدغه‌ها باشد.
تبلیغات

همه‌ی ما شرایطی را تجربه کرده‌ایم که پس از استفاده‌ی زیاد از گوشی، با کمبود شارژ مواجه‌شده‌ایم و هیچ پاوربانکی هم در دسترس ما نبوده است. حال شرکت نوپای سنگاپوری Shareasy راه‌حلی برای این مشکل ارائه کرده است. این راهکار چیزی جز اجاره دادن پاوربانک‌ها به کاربران نیست! البته به‌جای اینکه شخصی این پاوربانک‌ها را به‌صورت دستی در اختیار کاربران قرار دهد، این شرکت سنگاپوری از یک سیستم خودکار استفاده می‌کند. در این سیستم، درگاهی وجود دارد که پاوربانک‌های شارژ شده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای دریافت پاوربانک تنها باید کد QR موجود روی دستگاه را اسکن کنید تا پاوربانک در اختیار شما قرار گیرد.

هزینه‌ی استفاده از پاوربانک‌ها ازطریق کارت‌های اعتباری پرداخت می‌شوند. برای کاربرانی که هنوز به سن لازم برای دریافت کارت‌اعتباری نرسیده‌اند نیز امکان استفاده از حساب‌های کاربری خانوادگی ایجادشده توسط والدین وجود دارد. ۳۰ دقیقه‌ی ابتدایی فرایند شارژ مجانی است و پس از آن نیز باید برای هر یک‌ساعت شارژ مبلغی در حدود ۳۰ سنت پرداخت کنید. درضمن، اگر پاوربانک‌ها را پس از استفاده بازپس ندهید، با جریمه‌ی ۳۰ دلاری روبه‌رو خواهید شد.

شارژ تبلت

هم‌اکنون برنامه‌هایی برای ارائه‌ی اشتراک‌های سالانه به مبلغ ۱۵ دلار و با مدت‌زمان شارژ نامحدود وجود دارد. چنین چیزی می‌تواند برای کاربران پرمصرف مفید باشد. این پاوربانک‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که هیچ پیچی در سطح بیرونی آن‌ها دیده نمی‌شود و در مقابل هک و دستکاری مقاوم هستند.

هرچند ایده‌ی اجاره دادن پاوربانک‌ها ایده‌ی جدیدی نیست و محصولات مشابهی در رستوران‌های کشور چین وجود دارند؛ اما هدف Shareasy ارائه‌ی این محصول در مقیاس جهانی است. هم‌اکنون در برخی نقاط، Shareasy کار کرایه دادن پاوربانک‌ها را شروع کرده و در برخی موارد نیز این پاوربانک‌ها توسط شرکای این شرکت سنگاپوری و تحت نام‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. این سیستم که Brezze نامیده می‌شود هم‌اکنون در کشورهایی همچون روسیه، ژاپن، مالزی، ایالات‌متحده، نیجریه، عربستان، ایتالیا و اسپانیا در دسترس قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات