های سنس U30 رونمایی شد؛ دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، اسنپدراگون 675 و باتری قدرتمند

پنج‌شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
های سنس U30 با تراشه‌ی اسنپدراگون 675 و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی سامسونگ، ساعاتی پیش در نمایشگاه CES 2019 رونمایی شد.
تبلیغات

درحالی‌که اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به‌جای معرفی محصولات جدیدشان در نمایشگاه‌هایی نظیر CES ترجیح می‌دهند رویداد اختصاصی برگزار کنند، های‌سنس که فعالیت درخشانی در حوزه‌ی تلویزیون‌ها دارد، ساعاتی پیش دست‌به‌کار شد و از نخستین گوشی هوشمند مجهز به تراشه‌ی جدید اسنپدراگون ۶۷۵ رونمایی کرد.

های‌سنس U30 که بی‌شک یکی از جالب‌ترین دستگاه‌های حاضر در نمایشگاه CES 2019 به‌شمار می‌آید، در کنار بهره‌مندی از تراشه‌ی جدید کوالکام، در پنل پشتی‌اش به دوربینی با حسگر ۴۸ مگاپیکسلی ISOCELL Bright GM1 ساخت سامسونگ مجهز شده است که در نوع خود بسیار جالب‌توجه به‌شمار می‌آید.

های سنس یو 30 / Hisense U30

در واقع، U30 نخستین گوشی دنیا است که به این حسگر سامسونگ مجهز می‌شود. البته در پنل پشتی دستگاه، یک دوربین ثانویه‌ی ۵ مگاپیکسلی به‌منظور تشخیص عمق (برای ثبت افکت بوکه) و حسگر اثر انگشت به‌فرم مربع، جای گرفته‌اند. افزون‌بر‌این‌ها، های‌سنس یو ۳۰ از قابلیت باز کردن قفل با تشخیص چهره (به‌صورت نرم‌افزاری) پشتیبانی می‌کند.

طراحی پنل جلویی دستگاه از یکی از ترندهای سال ۲۰۱۹ پشتیبانی می‌کند؛ بر این اساس، در قسمت سمت چپ بخش بالایی نمایشگر Hisense U30 شاهد یک روزنه (همچون نمایشگر Infinity-O سامسونگ) هستیم که یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در آن قرار داده شده است. 

های سنس یو 30 / Hisense U30

های‌سنس یو ۳۰ به نمایشگر ۶.۳ اینچ LCD با وضوح فول HD پلاس (معادل ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) ساخت شرکت Tianma مجهز شده است؛ پنل‌های مشابه دیگر که پیشتر در گوشی‌های سامسونگ گلکسی A8s و هواوی نوا 4 شاهدشان بوده‌ایم، توسط BOE ساخته شده‌اند.

گوشی جدید های‌سنس با سیستم‌عامل اندروید ۹ پای به‌همراه رابط کاربری Vision UI 6 عرضه خواهد شد. از میان دیگر مشخصات فنی مربوط به این دستگاه، می‌توان به بهره‌مندی آن از ۶ یا ۸ گیگابایت رم در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. گفتنی است که حافظه‌ی داخلی این گوشی، قابل‌ارتقاء نیست.

های سنس یو 30 / Hisense U30

های‌سنس U30 از باتری قدرتمند ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Quick Charge 4.0 بهره می‌برد. در ضمن همان‌طور که در تصاویر مشخص است، این گوشی پنل پشتی جالبی از جنس چرم دارد. 

یو ۳۰ در ماه مارس ۲۰۱۹ (اسفند ۱۳۹۷ - فروردین ۱۳۹۸) در چین، روسیه و بخش‌هایی از اروپا عرضه خواهد شد؛ تاکنون در مورد قیمت این دستگاه سخنی به‌میان نیامده است.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم به‌منظور مشاهده‌ی مشخصات فنی و قیمت گوشی موبایل به بانک محصولات زومیت مراجعه کنید. در این بخش از سایت امکان مشاهده‌ی قیمت گوشی اپل، سامسونگ، هواوی، وان‌پلاس و شیائومی به‌همراه گالری تصاویر و اخبار و مقالات مرتبط به آن‌ها برای شما کاربران محترم فراهم شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات