ویوو در حال توسعه محصولی از خانواده نکس با نمایشگر دوگانه است

سه‌شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت چینی ویوو در حال کار روی محصول جدیدی از خانواده‌ی نکس (NEX) است که به نمایشگر دوگانه و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ مجهز خواهد شد.
تبلیغات

ویوو اخیرا اعلام کرده که نمونه‌ی جدیدی از محصولات خانواده‌ی نکس را با نام NEX Dual Display Edition عرضه خواهد کرد. این محصول رده‌بالا با استفاده از نمایشگر دوگانه، نیاز به استفاده از بریدگی نمایشگر برای جاسازی دوربین ثانویه را حل خواهد کرد؛ در این حالت، می‌توان از دوربین اصلی گوشی برای ثبت تصاویر سلفی نیز استفاده کرد.

اما به‌نظر می‌رسد این شرکت چینی علاوه‌بر نمونه‌ی رده‌بالا، نمونه‌ی ارزان‌تری از این محصول را هم در دست توسعه دارد. این مسئله چندان هم جدید نیست؛‌ چرا که در گذشته نیز درکنار گوشی رده‌بالای NEX S، شاهد عرضه‌ی محصول ارزان‌تری به‌نام NEX A بودیم. گونه‌ی ارزان‌سازی‌شده‌ی NEX Dual Display Edition به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ محصول کوالکام مجهز خواهد شد و میزان حافظه‌ی رم آن نیز ۸ گیگابایت است.

Vivo Nex Dual Display

Vivo NEX Dual Display Edition

در زمینه‌ی دوربین نیز شاهد تفاوت‌هایی میان مدل رده‌بالا و نمونه‌ی ارزان‌تر خواهیم بود. نمونه‌ی ارزان‌تر به ترکیبی از سه‌ حسگر ۱۲، ۱۳ و ۲مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. ابعاد این گوشی به‌ترتیب ۱۵۷.۱۹، ۷۵.۳ و ۸.۰۹ میلی‌متر خواهندبود. وزن نمونه‌ی ارزان NEX Dual Display Edition معادل ۲۰۰.۱۹ گرم است و تنها در رنگ طلایی عرضه می‌شود.

در باقی موارد، مشخصات دو نمونه‌ی رده‌بالا و نمونه‌ی ارزان‌تر مشابه هستند. البته مشخص نیست که این گوشی چه‌ زمانی به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد؛ اما باتوجه‌به دریافت تاییدیه از سازمان ارتباطات چین، احتمالا به‌زودی شاهد معرفی رسمی این محصول خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات