Coinbase با وجود سقوط ارزش ارزهای دیجیتال، تعداد کارمندان خود را دو برابر کرد

یک‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
صرافی کوین‌بیس در حالی تعداد کارکنان خود را دو برابر کرده که سایر صرافی‌های دیجیتال، از وضعیت آشفته‌ی این بازار ضررهای سنگینی را متحمل شده‌اند.
تبلیغات

گرچه بازار دارایی‌های دیجیتال روزهای خوبی را سپری نمی‌کند، اما Coinbase، صرافی مخصوص ارزهای رمزنگاری‌شده، تعداد کارمندان خود را دو برابر کرده است.

کوین‌بیس که طبق گزارش‌ها به دنبال ETF (صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس) رمزگذاری است، بیش از هر چیز به خاطر طیف وسیع مدل کسب‌وکار خود شناخته می‌شود. خدمات این شرکت شامل معاملات، مدیریت دارایی، محافظت از دارایی‌های دیجیتال، کارگزاری و سایر فعالیت‌های مرتبط با بازار نوظهور دارایی‌های دیجیتال است.

این شرکت ماه فوریه‌ی سال جاری به بیزنس اینسایدر گفته بود که تا پایان سال ۲۰۱۸، تعداد کارکنان خود را از ۲۵۰ نفر به ۵۰۰ نفر خواهد رساند. هفت ماه بعد، یکی از سخنگویان این شرکت اعلام کرد که کوین‌بیس این هدف را محقق کرده است.

Coinbase

این صرافی که در سال ۲۰۱۲ تأسیس‌شده، تاکنون فشار زیادی را به وال‌استریت وارد کرده و در ماه‌های اخیر هم کسب‌وکار سازمانی خود را با استخدام از بورس اوراق بهادار نیویورک، Credit Suisse و اتاق پردازش Apex، تقویت کرده است. سال گذشته نیز کوین‌بیس، دفاتر جدید خود را در شیکاگو، توکیو، دوبلین و پرتغال راه‌اندازی کرد.

طبق داده‌های CoinMarketCap، کوین‌بیس سهم مناسب و رضایت‌بخشی از بازار معاملات رمزنگاری‌شده را در دست خود دارد. حجم مبادلات کوین‌بیس پرو، پلتفرم مبادلاتی این شرکت، در طول یک دوره ۲۴ ساعته به ارزش ۱۳۸ میلیون دلار می‌رسد. بر این اساس، کوین‌بیس پانزدهمین بورس بزرگ ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود.

رشد کوین‌بیس در حالی ادامه دارد که بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۸ آشفتگی مداومی را تجربه کرده و میلیاردها دلار از این بازار خارج‌شده است. تنها بیت‌کوین، بزرگ‌ترین رمز ارز جهان، در طول سال جاری بیش از ۵۰ درصد سقوط کرد.

بسیاری از صرافی‌های دیجیتال، برای حفظ کارمندان خود به‌سختی تلاش می‌کنند. به‌عنوان‌مثال به گزارش بلومبرگ، Kraken یکی از رقبای کوین‌بیس، مجبور شده به‌منظور کاهش هزینه‌های خود، ۵۷ نفر از کارکنانش را تعدیل کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات