بزرگ‌ترین شعبه آمازون گو افتتاح شد

پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آمازون سومین و بزرگ‌ترین فروشگاه بدون فروشنده‌ی خود را در سیاتل افتتاح کرد و انتظار می‌رود به زودی شعب دیگری در سایر شهرها افتتاح شوند.
تبلیغات

آمازون سرعت خود را در راه‌اندازی نسل جدید فروشگاه‌ها افزایش داده است و امروز از سومین فروشگاه آمازون گو رونمایی کرد. Amazon  Go فروشگاه فیزیکی بدون فروشنده است که خریدار بعد از برداشتن محصولات مورد نظر از فروشگاه خارج می‌شود. با وجود اینکه آمازون هنوز برنامه‌ای را تأیید نکرده است اما انتظار می‌رود به زودی شعب دیگری از Amazon  Go در سایر شهرها افتتاح شود.

در حال حاضر سه شعبه از این مدل فروشگاه افتتاح شده و هر سه در سیاتل قرار دارند. سومین شعبه‌ی آمازون گو حدود ۱۹۵ مترمربع مساحت دارد که در تقاطع دو خیابان بورن و توماس واقع شده و بزرگ‌ترین شعبه‌ی آمازون گو است. اولین شعبه‌ی آمازون گو مساحتی حدود ۱۶۷ مترمربع دارد که در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده و دومین شعبه با مساحت حدود ۱۳۵ مترمربع دوشنبه‌ی گذشته افتتاح شده است.

amazon go

نحوه‌ی خرید از فروشگاه‌های آمازون گو به این صورت است که مبلغ محصولات برداشته شده توسط مشتری در حساب کاربری او در اپلیکیشن آمازون گو شارژ می‌شود. در سراسر فروشگاه دوربین و سنسورهای حساس به وزن قرار داده شده تا اجناس برداشته شده توسط کاربر به درستی در لیست خرید او درج شود. جدیدترین شعبه از این فروشگاه صبحانه، ناهار، شام و میان وعده دارد و مجموعه‌ای از غذاهای آماده از جمله نان، شیر و شکلات محلی و بسته‌های غذایی آمازون (Amazon Meal Kits) را به مشتریان ارائه می‌دهد. بسته‌های غذایی آمازون برای رقابت با برندهایی مانند Blue Apron در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات