شیائومی می میکس 3 از 5G پشتیبانی خواهد کرد

چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
مدیر محصول شرکت شیائومی اخیرا اعلام کرده است که گوشی بعدی این شرکت یعنی می میکس ۳ از اینترنت نسل پنجم یا 5G پشتیبانی خواهد کرد.
تبلیغات

شیائومی اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد که قصد دارد محصولاتش را در اروپا و ایالات متحده‌ی آمریکا عرضه کند و اگر توییت‌های جدید مدیر محصول این شرکت در ارتباط با پشتیبانی محصول جدیدشان از اینترنت نسل پنجم صحت داشته باشد، کاربران اروپایی و آمریکایی باید بسیار هیجان‌زده باشند.

دونوان سانگ، مدیر محصول شرکت شیائومی، اخیرا در صفحه‌ی رسمی توییترش تصویری از گوشی موردانتظار می‌ میکس ۳ را به‌اشتراک گذاشته و پشتیانی آن از اینترنت 5G را تایید کرده است. خاطر نشان می‌کنیم که اوپو و ویوو اخیرا اعلام کرده بودند احتمالا پرچمدار بعدی‌شان از این نوع اینترنت پشتیبانی خواهد کرد. سانگ در توییتی گفته است:

ما توانسته‌ایم با موفقیت، اتصال داده‌ی 5G را روی گوشی‌های شیائومی آزمایش کنیم و برای انتشار رسمی آن در سال آینده، سر از پا نمی‌شناسیم! سرعت دانلود اینترنت 5G بیش از ۱۰ برابر سریع‌تر از 4G است.
شیائومی می میکس 3 / Xiaomi Mi Mix 3

تصویر منتسب به می میکس ۳ شیائومی / منبع تصویر: توییتر مدیر محصول این شرکت

تصویر بالا که گفته می‌شود گوشی شیائومی می‌ میکس ۳ را نشان می‌دهد، از جهات زیادی شبیه همان رندر سه‌بعدی است که مدتی پیش منتشر شده بود. بر این اساس، ظاهرا Xiaomi Mi Mix 3 قرار است یک گوشی تقریبا بدون حاشیه با بدنه‌ای صاف و یک‌دست باشد. توییت مدیر محصول این شرکت به‌ویژگی‌های مهمی که اخیرا در شایعاتی در ارتباط با این گوشی شنیده بودیم اشاره نمی‌کند؛ ویژگی‌هایی نظیر دوربین کشویی یا به‌طور دقیق‌تر، نمایشگر کشویی. برای فهمیدن جزئیات کامل می میکس ۳ قرار نیست زیاد معطل شویم؛ چرا که مدیرعامل این شرکت اخیرا اعلام کرده که این گوشی هوشمند طی ماه آینده، معرفی و حتی به‌امکان زیاد عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات