عذرخواهی شرکت RED بابت تأخیر در تولید نسخه‌ی تیتانیومی رد هیدورژن وان

جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
مدیر عامل RED، به نمایندگی از این شرکت، به صورت رسمی از تمامی افرادی که از ماه‌ها پیش نسخه‌ی تیتانیومی گوشی هیدروژن وان را پیش‌خرید کرده‌‌اند، عذرخواهی کرد و به آن‌ها وعده داد که نسخه‌ی آلومینیومی این گوشی را (پس از انتشار) به رایگان در اختیارشان خواهد گذاشت.
تبلیغات

همانطور که اطلاع دارید، گوشی رد هیدروژن وان قرار است در ۲ نسخه‌ی آلومینیومی و تیتانیومی به بازار عرضه شود. نسخه‌ی آلومینیومی این گوشی هوشمند که برچسب قیمت پایین‌تری نسبت به همتای تیتانیومی خود دارد، تا چند روز دیگر (اواخر ماه جاری میلاد) به بازار عرضه خواهد شد؛ اما در حال حاضر تاریخی برای عرضه‌‌ی نسخه‌ی تیتانیومی رد هیدروژن وان اعلام نشده است؛ در حالی که پیش‌فروش این نسخه از ۲۳ مرداد ( ۱۴ آگوست) آغاز شد و افراد زیادی آن را پیش‌خرید کرده‌اند.

رد هیدروژن وان

جای شکی نیست که شرکت RED در تولید نسخه‌ی تیتانیومی گوشی هوشمند خود با مشکلاتی مواجه شده است، اما جیم جانارد (Jim Jannard)، مدیر عامل این شرکت، برای کم کردن عصبانیت طرفداران خود راه‌حل جالب و غیرمعمولی را مطرح کرده است. طبق گفته‌های مدیر عامل RED، افرادی که نسخه‌ی تیتانیومی رد هیدروژن وان را پیش‌خرید کرده‌اند، به جای صبر کردن (تا روز انتشار نسخه‌ی تیتانیومی) می‌توانند به صورت رایگان نسخه‌ی آلومینیومی این گوشی هوشمند را در اختیار داشته باشند. جالب‌تر آن که پس از آماده شدن نسخه‌ی تیتانیومی و ارسال آن برای این افراد، نسخه‌ی آلومینیومی از آن‌ها پس گرفته نخواهد شد؛ در نتیجه افرادی که نسخه‌ی تیتانیومی هیدروژن وان را پیش‌خرید کرد‌ه‌اند، علاوه‌ بر این گوشی، نسخه‌ی آلومینیومی را هم بدون هیچ هزینه اضافه‌ای دریافت خواهند کرد.

جانارد دلیل تأخیر رد هیدروژن وان تیتانیومی را بدقولی متوالی شرکت‌های تأمین‌کننده‌ی تیتانیوم و همچنین بالا بودن تقاضا برای پیش‌خرید این نسخه، اعلام کرد. ناگفته نماند که فروش گوشی هوشمند هیدروژن وان از تاریخ ۱۱ آبان ۱۳۹۷ (۲ نوامبر ۲۰۱۸) آغاز خواهد شد. دیدن رقابت پرچمدار جدید شرکت RED با گوشی‌هایی مانند گوگل پیکسل ۳، هواوی میت ۲۰ پرو، ال‌جی V40 و غیره (از لحاظ دوربین) جالب خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات