فوجی فیلم از دوربین هیبریدی اینستاکس Square SQ20 با قابلیت‌های جدید رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
فوجی‌فیلم که سال گذشته دوربین هیبریدی و چاپ سریع SQ10 را عرضه کرده بود، روز گذشته از نسل جدید این دوربین با قابلیت‌های تازه رونمایی کرد.
تبلیغات

فوجی‌فیلم از دوربین دیجیتال دوکاره‌ی اینستاکس یا اینستکس Square SQ20 به‌عنوان جایگزین مدل سال گذشته‌ی SQ10 رونمایی کرد.

دوربین‌های اینستاکس علاوه‌بر ثبت عکس، قابلیت پرینت آنی آن را نیز دارند. SQ20 برای اولین بار قادر است عکس‌هایی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۹۲۰ ثبت کند و ویدیوی بی‌صدای ۱۵ فریم بر ثانیه‌ای با رزولوشن ۸۰۰ در ۸۰۰ ضبط کند. این اولین بار است که شاهد قابلیت motion mode در دوربین‌های اینستاکس هستیم.

قابلیتی به نام Frame Grab نیز در محصول جدید فوجی‌فیلم اضافه شده است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا ویدیوی ۱۵ ثانیه‌ای ضبط کند و سپس به کمک غربیلک پشت دوربین فریم دلخواه خود را انتخاب و پس از آن پرینت کند.

Instax Square SQ20

قابلیت جدید دیگر، عکاسی پیاپی و ترکیب تصاویر است که به‌واسطه‌ی آن با یک بار فشردن شاتر، چهار تصویر در کنار هم ثبت می‌شود. فاصله‌ی زمانی بین هر ثبت تصویر توسط کاربر قابل‌شخصی‌سازی بوده و بین ۰.۲ تا ۲.۰ متغیر است.

فیلتر جدید اضافه‌شده در SQ20 این امکان را به کار می‌دهد که از سوژه‌های در حال حرکت با جلوه‌ی خاصی که نشان‌دهنده‌ی حرکت سوژه است، عکاسی کند.

به‌علاوه در اینستکس جدید یک آینه‌ی کوچک به جلوی دوربین و در کنار لنز افزوده شده است که کاربران را در گرفتن عکس‌های سلفی بهتر یاری می‌کند.

به لطف تایمر جدیدی که به دوربین اضافه شده است، گرفتن عکس‌های گروهی با اینستاکس Square SQ20 برای کاربران راحت‌تر از گذشته خواهد بود.

وجود ۱۶ فیلتر متنوع برای عکس و ویدیو، رنگ مشکی و صورتی مات، نوردهی دوبرابر، نوردهی حبابی، نمایشگر ۲.۷ اینچی با کیفیت ۲۳۰ هزار نقطه، شیار کارت حافظه از نوع SDHC، حافظه‌ی داخلی به میزان ذخیره‌سازی ۵۰ عکس و ۳۰ ثانیه ویدیو، لنز ۳۵ میلی‌متری f/2.4، زوم دیجیتال چهار برابر، فوکوس خودکار، فلش داخلی، قابلیت پرینت مجدد ۵۰ پرینت قبلی و باتری لیتیوم یونی با ظرفیتی معادل پرینت ۱۰۰ عکس در هر شارژ از سایر مشخصات این دوربین به شمار می‌آیند.

فوجی‌فیلم Instax Square SQ20 را ۲۸ مهر با برچسب قیمت ۲۰۰ دلاری روانه‌ی بازار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات