المپوس از تعهد بلندمدت خود به سیستم دوربین‌های میکرو چهارسوم خبر داد

پنج‌شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
پس از سرمایه‌گذاری گسترده و تولید دوربین‌های فول‌فریم توسط پاناسونیک، نگرانی‌های در خصوص آینده‌ی سیستم میکرو چهارسوم ایجاد شده است.
تبلیغات

نزدیک به ۱۰ سال از تولید اولین دوربین بدون‌آینه و میکرو چهارسوم می‌گذرد. این سیستم از دوربین‌های عکاسی با وجود استقبال زیاد کاربران و کسب جایگاه مناسبی در بازار، هیچ‌گاه موفق به تهدید سهم بازار دوربین‌های فول‌فریم نشدند. حتی با پیشرفت‌های گسترده‌ی محصولات میکرو چهارسوم و بهبود قابل توجه عملکرد آن‌ها طی سالیان گذشته، عکاسان حرفه‌ای همچنان به استفاده از دوربین‌های فول‌فریم گرایش بیشتری نشان داده‌اند.

پاناسونیک و المپوس سال‌ها است با همکاری تجاری نزدیک، به توسعه و عرضه‌ی دوربین‌های میکرو چهارسوم مشغول هستند. اما به‌تازگی پاناسونیک با معرفی اولین دوربین‌های فول‌فریم خود، به‌صورت رسمی وارد رقابت با نام‌های مطرح دنیای عکاسی شد. این موضوع منجر به نگرانی کاربران و علاقه‌مندان میکرو چهارسوم شده است که شاید در آینده‌ این سیستم نیز کم‌کم به‌دست فراموشی سپرده شود.

دوربین عکاسی المپوس E-M10 Mark III

با این حال المپوس در جریان نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۸، از برنامه‌های گسترده‌ی خود برای توسعه‌ی دوربین‌های میکرو چهارسوم جدید و توانمندی طی سال‌های آینده خبر داد. مسئولان المپوس در این رویداد بزرگ صنعت عکاسی و فیلمبرداری، بر نقش خود به‌عنوان پرچمدار سیستم میکرو چهارسوم تاکید ویژه‌ای کرد و در ادامه از تعهد خود در خصوص توسعه‌ی محصولاتی با کیفیت تصویر فوق‌العاده در کنار وزن و ابعاد اندک و قابلیت حمل بالا خبر داد. 

تیم مدیرت المپوس شامل شیگمی سوگیموتو و استفان کافمن، میکرو چهارسوم را به‌عنوان سیستمی با توانایی عملکرد عالی در کنار قابلیت حمل بالا و قیمت اقتصادی معرفی کردند. المپوس برنامه‌های ویژه‌ای برای سال آینده تدارک دیده است تا در تولد ۱۰۰ سالگی خود، پرچمدار جدیدی در کنار محصولاتی توانمند و مقرون‌به‌صرفه معرفی و به بازار عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات