رونویسی خودکار ویدئوها در وان درایو برای مشترکان آفیس 365 امکان‌پذیر شد

یک‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌روزرسانی‌های جدید وان‌درایو و شیرپوینت که هفته‌ی گذشته معرفی شدند، این دو سرویس را به‌نحو بیشتری با فناوری یادگیری ماشین مایکروسافت ادغام خواهند کرد.
تبلیغات

مایکروسافت روز سه‌شنبه، چند به‌روزرسانی مبتنی بر هوش مصنوعی را برای کاربران وان‌درایو و شیرپوینت که مشترک آفیس ۳۶۵ هستند، معرفی کرد. این به‌روزرسانی‌ها، فناوری یادگیری ماشین ردموندی‌ها را به نحو بیشتری با سرویس‌های ذخیره‌ی فایل این شرکت ادغام خواهند کرد. تمام این ویژگی‌ها تا انتهای سال جاری میلادی منتشر خواهند شد؛ اما تا چند هفته‌ی دیگر با برگزاری کنفرانس Ignite مایکروسافت، می‌توان انتظار داشت که برخی از آن‌ها مجددا به نمایش گذاشته شوند.

هر دو سرویس وان‌درایو و SharePoint با دریافت به‌روزرسانی‌های تازه‌ی مایکروسافت، قادر به رونویسی خودکار از فایل‌های ویدئویی و صوتی خواهند شد. هرچند این قابلیت، ویژگی بی‌نظیری محسوب می‌شود؛ اما بدون صرف زمان بسیار زیاد، دریافت هرگونه اطلاعاتِ درون این فایل‌ها عملا غیر ممکن است و کاربر پس از به‌دست‌آوردن اطلاعات، همچنان باید به رونویسی از آن‌ها بپردازد. به‌گفته‌ی مایکروسافت، این سرویس جدید، رونویسی را به‌صورت خودکار برعهده خواهد گرفت و همزمان که کاربر در حال تماشای ویدئو است، رونوشت را نمایش خواهد داد. این سرویس با بیش از ۳۲۰ نوع فایل سازگاری دارد؛ در نتیجه به احتمال زیاد تمام انواع فایل‌های کاربران را پشتیبانی خواهد کرد.

Transcription Service

دیگر به‌روزرسانی‌هایی که Microsoft هفته‌ی گذشته معرفی کرد؛ شامل یک نمایش فایل جدید برای One Drive و نسخه‌ی وب آفیس می‌شود که با نظاره کردن فایل‌هایی که کاربر اخیرا در مایکروسافت ۳۶۵ روی آن‌ها کار کرده است، فایل‌هایی را به وی پیشنهاد می‌دهد و براساس آنچه آموخته است، کاری را که کاربر احتمالا قصد انجام آن را داشته باشد، حدس می‌زند. علاوه‌بر این، مایکروسافت به‌زودی به‌منظور تشویق کاربران به اشتراک‌گذاری فایل‌هایشان با همکارانی که به‌تازگی در جلسه‌ی ارائه با آن‌ها بوده‌اند، از مجموعه‌ای مشابه از الگوریتم‌ها استفاده خواهد کرد.

کاربران پاورپوینت نیز به‌زودی قادر به مشاهده‌ی دسترسی به آمار هرگونه فایل در وان‌درایو و شیرپوینت خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات