Amazfit Verge معرفی شد: ساعت هوشمند شیائومی با نمایشگر OLED و ردیاب ضربان قلب

دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی همان‌طور که هفته‌ی گذشته وعده داد، امروز از ساعت هوشمند Amazfit Verge با نمایشگر OLED، ردیاب ضربان قلب و GPS رونمایی کرد.
تبلیغات

هوامی، برند زیرمجموعه‌ی شیائومی همان‌طور که وعده داده بود، امروز دوشنبه از اسمارت واچ جدید دایره‌شکل خود به نام Amazfit Verge رونمایی کرد. این ساعت، ۵ روز عمر باتری با ردیابی پیوسته‌ی ضربان قلب و استفاده‌ی محدود GPS (با پشتیبانی از GLONASS) را به کاربرانش ارائه می‌دهد. ساعت جدید شیائومی مجهز به NFC است که در چین به‌عنوان بلیط اتوبوس و با سیستم پرداخت AliPay می‌توان از آن استفاده کرد.

ساعت هوشمند Amazfit Verge از نمایشگر ۱.۳ اینچی AMOLED با وضوح تصویر ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل و شیشه‌ی محافظ گوریلا گلاس ۳ بهره می‌گیرد. این ساعت ۱۲.۶ میلی‌متر ضخامت و ۴۶ گرم وزن دارد و دارای گواهی IP68 است که مقاومت آن در برابر نفوذ آب هنگام دوش گرفتن و نه شنا کردن را تضمین می‌کند.

Xiaomi Amazfit Verge
Xiaomi Amazfit Verge
Xiaomi Amazfit Verge
Xiaomi Amazfit Verge

Amazfit Verge با وجود بهره‌گیری از سخت‌افزار مناسب (پردازنده‌ی دو هسته‌ای، ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی) سیستم‌عاملی اختصاصی را اجرا می‌کند. در داخل این محصول پوشیدنی یک دستگاه میکروفون و یک دستگاه بلندگو قرار گرفته است تا کاربر بتواند با استفاده از آن‌ها به تماس‌های ورودی روی گوشی خود پاسخ دهد. همچنین دستیار دیجیتال Xiao قادر به پاسخگویی به سؤال‌های کاربر است.

ساعت هوشمند جدید شیائومی قابلیت سازگاری با اکوسیستم گجت‌های خانه‌ی هوشمند Mijia را نیز دارد؛ در نتیجه کاربران می‌توانند با ساعت خود به کنترل لامپ‌های Yi، سوکت‌های دیواری، تهویه‌ی هوا، ربات‌های هوشمند و اجاق‌های گاز بپردازند. این ساعت از همین امروز در سه رنگ موجود خواهد شد و می‌توان آن را با قیمت ۱۱۵ دلار از فروشگاه‌های JD.com و Tmall سفارش داد. شما می‌توانید مشخصات فنی این ساعت هوشمند را از جدول زیر یا صفحه‌ی آن در دیتابیس محصولات زومیت مشاهده کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات