با پاوربانک PB-AT10 و شارژر PA-T15 آکی آشنا شوید

دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی Aukey، در زمینه طراحی، تولید و عرضه لوازم جانبی محصولات الکترونیکی فعالیت می‌کند که از جمله این محصولات می‌توان به انواع پاوربانک با ظرفیت‌های متفاوت، شارژرهای بی‌سیم و سیمی، انواع هدفون، اسپیکر و کابل اشاره کرد.
تبلیغات

محصولات آکی را می‌توان در چندین دسته‌بندی مختلف جای داد. در نخستین بخش می‌توان به محصولات کاربردی جهت تأمین توان اشاره کرد. زیرشاخه این بخش را انواع پاوربانک، شارژرهای دیواری، بی‌سیم، مخصوص خودرو، چندکاره و خورشیدی تشکیل می‌دهند. در بخش دیگر به انواع محصولات مختص محتوای صوتی هم‌چون اسپیکر، هدفون، هدست و پخش‌کننده‌های رادیویی می‌توان اشاره کرد. از دیگر شاخه‌های تولیدی توسط آکی می‌توان به کابل‌ و رابط، دستگاه سلامتی، لامپ و شمع‌های هوشمند، لوازم‌جانبی برای سرگرمی، لوازم تصویربرداری ورزشی و تجهیزات جانبی برای رایانه و لپ ‌تاپ اشاره کرد. 

پاوربانک آکی PB-AT10

یکی از اصلی‌ترین تولیدات آکی را پاوربانک‌ها و انواع مختلف شارژر تشکیل می‌دهند؛ این شرکت چینی پاوربانک‌های متعدد با ظرفیت ۳۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر را در سبد محصولات خود دارد تا کاربران باتوجه‌به نیاز خود اقدام به استفاده از آن‌ها کنند.  که محصولات برند آکی هم‌اکنون در ۵۰ کشور اروپایی، آسیایی و حتی آمریکایی به‌فروش می‌رسد. همچنین این برند چینی فروش بالایی در کشورمان داشته و بسیاری از محصولات این برند محبوب در فروشگاه‌های اینترنتی به سهولت یافت می‌شوند. آکی به‌تازگی به‌صورت رسمی وارد بازار کشورمان شده است که اطلاع از سبد محصولات آن، خالی از لطف نیست. در قسمت پاوربانک و شارژر این برند دو محصول شناخته شده با کارایی بسیار خوبی وجود دارد که قصد داریم با آن‌ها بیشتر آشنا شویم. 

پاوربانک آکی PB-AT10
 پاوربانک آکی PB-AT10
پاوربانک آکی PB-AT10
 پاوربانک آکی PB-AT10
 پاوربانک آکی PB-AT10

در صورتی که به پاوربانکی با ظرفیت مناسب و ابعاد قابل قبول نیاز داشته باشید، آکی PB-AT10 با ظرفیت ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی خود گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌رود. بدنه‌ای آلومینیومی، تجهیز به Ai Power، پشتیبانی از شارژ سریع نسل سوم Quick Charge‌ کوالکام، وزن ۲۲۱ گرمی، دو خروجی USB-A و قابلیت شارژ سریع پاوربانک با شارژر‌های Quick Charge، از بارز‌ترین مشخصات پاوربانک آکی است. 

تماشا در یوتیوب

شارژر PA-T15

آکی درکنار تولید انواع مختلفی از پاوربانک‌، تولید و عرضه‌ی شارژر‌های متنوع با استاندارد‌های روز دنیا اعم از پشتیبانی از شارژ سریع Quick Charge را در دستور کار خود قرار داده است. از شاخص‌ترین محصولات آکی در این بخش می‌توان به شارژر PA-T15 با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳ و وجود ۵ درگاه USB اشاره کرد.

شارژر ۵ پورت PA-T15
شارژر ۵ پورت PA-T15
شارژر ۵ پورت PA-T15
شارژر ۵ پورت PA-T15
شارژر ۵ پورت PA-T15

این محصول برای محیط‌هایی با وجود چندین گوشی موبایل یا تبلت گزینه‌ای بسیار کاربردی خواهد بود. البته باید در نظر داشته باشید که تنها یکی از درگاه‌های خروجی این شارژر از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

تماشا در یوتیوب

نظر شما در مورد محصولات این برند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات