تصفیه آسا مرکز فروش بهترین دستگاه تصفیه‌ آب خانگی در ایران

سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
قطعا وجود انواع دستگاه‌های تصفیه‌ آب در بازار ایران شما را با این سوال مواجه می‌کند که بهترین دستگاه تصفیه‌ آب خانگی کدام است؟ کارشناسان تصفیه آسا شما را در این زمینه راهنمایی می‌کنند.
تبلیغات

آب آشامیدنی لوله‌کشی شهری، با کلرزنی و ردشدن از برخی صافی‌ها تصفیه می‌شود؛ اما این آب، همچنان با وجود املاح مضر زیاد، حتی پس از تصفیه‌ خانه‌های شهر، بهترین آب آشامیدنی در دنیا نخواهد بود؛ چرا که همچنان املاح مضری نظیر نیترات، نیتریت، آلومینیوم و آرسنیک هستند که می‌توانند صدمات جبران ناپذیری به بدن انسان وارد کنند، اما برای حذف این املاح بسیار مضر از آب آشامیدنی چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟ انتخاب مارک و برند دستگاه تصفیه‌ آب برای خانه، کاری دشوار نیست تنها نیاز به تحقیق و بررسی دارد که می‌توانید راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و نکات مهم در هنگام خرید یک تصفیه آب خوب را در ادامه مطالعه کنید.

تصفیه آسا را در گوگل جستجو کنید

پیشنهاد می‌کنیم کلمه‌ی «تصفیه آسا» را در گوگل جستجو کنید یا با مراجعه به فروشگاه اینترنتی با بهترین دستگاه‌ تصفیه‌ آب خانگی در ایران آشنا شوید. شرکت تصفیه آسا، از برترین واردکنندگان و عرضه‌کنندگان دستگاه تایوانی تصفیه‌ آب آشامیدنی در ایران است که علاوه‌بر فروش اینترنتی به خدمات نصب و ارسال رایگان، خدمات پس از فروش تصفیه‌ آب، اطلاع‌رسانی زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه‌ آب و ارائه‌ی گارانتی یک‌ساله طلایی می‌پردازد.

علاوه‌بر موارد یادشده، شما می‌توانید با خرید دستگاه از این مرکز فروش اینترنتی تصفیه‌ آب، از خدمات پرداخت اقساطی دستگاه تصفیه‌ آب خانگی نیز استفاده کرده و به‌صورت شرایطی خریداری کنید. رنج قیمت دستگاه‌های تصفیه‌ آب‌ عرضه‌شده توسط شرکت تصفیه آسا بسیار ارزان قیمت‌تر از همه‌جا است و در عین‌حال دستگاه آب تصفیه‌کن تایوانی در اختیار شما قرار داده می‌شود تا از بهترین مارک تصفیه آب لذت ببرید.

با توجه به واردات دستگاه تصفیه‌ آب تایوانی به ایران، شرکت تصفیه آسا بهترین دستگاه‌های آب‌شیرین‌کن خانگی و باکیفیت‌ترین قطعات و فیلترها را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که هم از سازمان استاندارد جهانی بهداشت NSF دارای تاییدیه هستند و هم از بهترین روش تصفیه‌ آب آشامیدنی که سیستم تصفیه‌ آب موسوم به اسمز معکوس RO بهره می‌برند. جهت مشاوره با کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا می‌توانید با شماره‌ی ۰۲۱۷۷۴۱۴۳۰۶ تماس حاصل کنید.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه‌ آب خانگی

قطعا وجود انواع دستگاه‌های تصفیه‌ آب تایوانی، چینی، آمریکایی، ایرانی، کره‌ای در بازار فروش تصفیه‌ی ایران، شما را با سوال «بهترین دستگاه تصفیه‌ آب خانگی کدام است؟» مواجه خواهد کرد. ما شما را راهنمایی می‌کنیم. بهترین مدل دستگاه آب تصفیه کن، دستگاه‌هایی هستند که زیر سینک نصب شده و به اصطلاح، تصفیه‌ آب زیر سینکی نامیده می‌شوند. ضمن این که دستگاه تصفیه‌ آب دارای پمپ و مخزن و دستگاه تصفیه‌ آب اسمز معکوس بهترین نوع دستگاه تصفیه‌ آب است .

اغلب دستگاه‌های یادشده از ۶ تا ۹ فیلتر تصفیه‌ آب خانگی بهره می‌برند. فیلترهای تصفیه‌ آب تا فیلتر مرحله‌ی چهارم تمام املاح مفید و مضر آب آشامیدنی را حذف می‌کنند، فیلتر شماره‌ی ۵، خواص آب‌شیرین‌کن خانگی به دستگاه می‌دهد و بو و طعم آب را خوشایند می‌کند. فیلتر شماره‌ی ششم املاح معدنی مفیدی را برمی‌گرداند که طی مراحل تصفیه حذف شده‌اند و بهترین دستگاه تصفیه‌ آب قلیایی که ۷ مرحله‌ای است، در مرحله‌ی هفتم آب آشامیدنی را یونیزه‌ی قلیایی می‌کند تا از خواص آنتی اکسیدانی یا ضدسرطانی آب بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که با استفاده از یک دستگاه تصفیه آب ۶ مرحله‌ای یا ۷ مرحله‌ای، هر دو سال زمان تعویض فیلتر تصفیه آب شش مرحله‌ای شما فرا می‌رسد و باید فیلترهای آب‌شیرین‌کن تعویض شوند. سوالی دارید؟ کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا با شماره‌ی ۰۲۱۷۷۴۱۴۳۰۶ در خدمت شما هستند.

معرفی بهترین برند دستگاه تصفیه‌ آب خانگی

بهترین مدل تصفیه‌ آب برای خانه در کشور عزیزمان، دستگاه تصفیه‌ آب اسمز معکوس ۷ مرحله‌ای CCK است که از قدرتمندترین مارک‌ها در جهان محسوب می‌شود، ضمن اینکه از بهترین قطعات و فیلترها در کشور تایوان تولید می‌شود، نمایندگی رسمی فروش این دستگاه تصفیه‌ آب در تهران و کرج، شرکت تصفیه آسا است. برای اطمینان از تایوانی بودن دستگاه پیشنهاد می‌کنیم از این شرکت برای خریداری مارک تصفیه آب سی‌سی‌کی CCK اقدام کنید تا از خدمات نصب و ارسال رایگان و گارانتی و خدمات‌ پس‌ از‌ فروش تصفیه‌ آب نیز بهره‌مند شوید.

تصفیه آب آسا

آب قلیایی چیست؟ فواید نوشیدن آب آشامیدنی قلیایی

آب قلیایی یونیزه که از یک دستگاه تصفیه یونیزه قلیایی به‌دست می‌آید، آبی با بهترین سختی برای آشامیدن و با سطح Ph بالای ۷ حالت اسیدی ندارد و قلیایی یونیزه است، آب یونیزه‌ی قلیایی خواص بسیاری دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب آشامیدنی قلیایی یونیزه یک آنتی اکسیدان (ضد سرطان) قوی است.
  •  آب آشامیدنی قلیایی یونیزه سطح ph بدن را به تعادل می‌رساند.
  • آب آشامیدنی قلیایی باعث دفع سموم بدن انسان می‌شود.
  • با آب آشامیدنی قلیایی سیستم ایمنی بدن تقویت می‌شود.
  • آب قلیایی یونیزه به کاهش وزن و لاغری کمک می‌کند.
  • آب قلیایی از رشد دیابت جلوگیری می‌کند.

خواص نوشیدن آب قلیایی آنقدر زیاد است که ما به مطرح کردن موارد مهم اکتفا می‌کنیم.

نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه‌ آب خانگی

در هنگام خرید بهترین مارک دستگاه تصفیه‌ آب خانگی در ایران باید به نکات مهمی توجه کنید. از جمله نکات مهم خرید انواع آب‌شیرین‌کن خانگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. کشور ساخت دستگاه تصفیه آب (مدل تصفیه آب CCK تایوانی اصل بهترین مارک است)

۲. دارا بودن استاندارد بین‌المللی بهداشت NSF

۳. بهره‌مندی از به‌روزترین تکنولوژی تصفیه‌ آب: سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis System RO

۴. شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت فروشنده‌ی تصفیه‌ آب

مرکز فروش دستگاه تصفیه آب تایوانی استاندارد در تهران و کرج

اگر در هر کجای تهران و البرز زندگی می‌کنید برای سفارش دستگاه تصفیه آب نیاز به مراجعه به مکان خاصی نیست، تنها کافی‌ است واژه‌ی «تصفیه آسا» را در گوگل جستجو کرده و با مراجعه به وب‌سایت شرکت تصفیه آسا از خرید اینترنتی دستگاه تصفیه‌ آب خانگی استفاده کنید. اگر نیاز به مشورت برای انتخاب یک دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان قیمت و در عین حال باکیفیت دارید، می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۷۷۴۱۴۳۰۶  تماس حاصل کرده و از خدمات مشاوره رایگان، صحبت با کارشناسان و متخصصان حوزه‌ی آب تصفیه کن خانگی استفاده کنید. شرکت تصفیه آسا (TasfiyeAsa) با سابقه‌‌ای طولانی در جهت رضایتمندی و سلامت مشتریان خود تلاش می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات