لنوو از محصولاتی جدید برای خانه‌های هوشمند رونمایی کرد

جمعه ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
مطالعه 3 دقیقه
لنوو ساعاتی پیش در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ از محصولاتی جدید مخصوص خانه‌های هوشمند رونمایی کرد.
تبلیغات

نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ هم‌اکنون در حال برگزاری است و لنوو ساعاتی پیش در کنفرانس اختصاصی‌اش از محصولاتی جدید برای بازار خانه‌های هوشمند رونمایی کرد. محصولات جدید لنوو که این شرکت از آن‌ها به‌نام «Smart Home Essentials» یاد می‌کند، در حقیقت خانواده‌ای جدید از دستگاه‌هایی است که به‌هم‌ متصل هستند و بازار خانه‌های هوشمند را هدف قرار داده‌اند.

لنوو از اپلیکیشن Lenovo Link هم رونمایی کرده است؛ اپلیکیشنی که در حقیقت نقش مرکز کنترل دستگاه‌های جدید این شرکت را بازی می‌کند و کاربر را قادر می‌سازد تا به‌راحتی، وسایل مختلف را تنظیم کنند و دیگر لازم نباشد تا با خرید هر محصول جدید، اپلیکیشنی جدید را روی گوشی خود نصب کنند.

گفتنی است که محصولاتی که در دسته‌ی Smart Home Essentials لنوو جای می‌گیرند، به‌طور کامل با دستیارهای هوشمندی نظیر گوگل اسیستنت و الکسا سازگار هستند؛ این در حالی است که Lenovo از دستگاه اختصاصی Smart Display نیز برای کنترل این محصولات رونمایی کرده است.

لنوو قصد دارد امسال در کنار عرضه‌ی لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های جدیدی در بازه‌ی قیمتی ۲۴۹ تا ۱٫۳۹۹ دلار، محصولات زیر در دسته‌ی Smart Home Essentials را نیز روانه‌ی بازار کند:

لنوو اسمارت پلاس / Lenovo Smart Plus

Lenovo Smart Plus که دستگاهی مخصوص با قیمت ۳۰ دلار است و ماه نوامبر عرضه می‌شود. این دستگاه به‌صورت کامل با اکوسیستم Lenovo AO سازگار است و از طریق گوگل هوم، آمازون الکسا و دستگاه اسمارت دیپسلیِ لنوو می‌توان به آن فرمان داد. این دستگاه کوچک را می‌توان به‌راحتی به‌هر نوع پریز برق وصل کرد و با بهره‌گیری از آن، دستگاه‌های متصل‌شده را به‌راحتی از راه دور کنترل کرد.

لامپ هوشمند لنوو / Lenovo Smart Bulb

Lenovo Smart Bulb (لامپ هوشمند لنوو) با قیمت ۳۰ دلار و عرضه در ماه نوامبر. این لامپ هوشمند از ویژگی‌هایی نظیر کنترل صوتی و تنظیم میزان روشنایی پشتیبانی می‌کند و گفته می‌شود که عمری ۱۵ هزار ساعته دارد. کاربران می‌توانند از راه دور و هر زمانی که بخواهند، آن را خاموش و روشن کنند. 

دوربین هوشمند لنوو / Lenovo Smart Camera

Lenovo Smart Camera (دوربین هوشمند لنوو) با قیمت ۱۰۰ دلار و عرضه در سه‌ماهه‌ی نخست ۲۰۱۹. این دوربین از ویژگی دید در شب تا فاصله‌ی ۲۰ متر و تشخیص جسم متحرک بهره می‌برد.

دیدگاه شما در این باره چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات