ایسر از نسل جدید لپ‌تاپ‌های سوئیف 3 و سوئیف 5 با بدنه‌ای باریک‌ و سبک‌تر رونمایی کرد

جمعه ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
مطالعه 3 دقیقه
لپ‌تاپ‌های سوئیفت ۳ و ۵ ایسر نیز همانند برادر رده‌بالای خود، بهبود‌های گسترده‌ای را تجربه‌ کرده‌اند.
تبلیغات

ایسر در جریان نمایشگاه IFA 2018، نسل جدید سری محبوب لپ‌تاپ‌های سوئیف خود را معرفی کرد. ایسر سوئیفت ۳، سوئیف ۵ و سوئیفت ۷ پاییز سال جاری به بازار عرضه خواهند شد. ایسر در بازطراحی این لپ‌تاپ‌ها، توجه ویژه‌ای به کاهش وزن و ضخامت آن‌ها داشته و اکنون محصولات سری سوئیفت از سبک‌ترین گزینه‌های موجود در کلاس خود هستند.

ایسر سوئیفت ۵

ایسر طی سال‌های گذشته علاقه‌ی زیادی به شکستن رکورد‌ها نشان داده است. سوئیفت ۵ به ادعای مدیران ایسر، سبک‌ترین نمونه‌ی ۱۵ اینچی جهان است. با ضخامت ۱۴.۹ میلی‌متر، این لپ‌تاپ تنها ۹۹۰ گرم وزن دارد تا حتی از بسیاری از نمونه‌های ۱۳.۳ اینچی نیز سبک‌تر باشد. سوئیفت ۵ از نمایشگر ۱۵ اینچی با رزولوشن Full HD بهره می‌برد که برای بسیاری از کاربری‌های کافی است. 

ایسر سوئیفت 5 2018 /  acer Swift 5 2018

کاهش ابعاد و وزن لپ‌تاپ جدید ایسر به معنای توانایی پردازشی اندک آن نیست و سوئیفت ۵ به لطف تجهیز به پردازنده‌های نسل هشتم Core i7-8565U یا i5-8265U اینتل توانایی بالایی به همراه خواهد داشت. هم‌چنین با توجه به مصرف بهینه‌ی پردازنده‌های جدید اینتل، ایسر عمر باتری ۸ ساعته را برای اولترابوک جدید خود تخمین زده است.

لپ‌تاپ ۱۵ اینچی ایسر سوئیفت ۵ از آذرماه و با قیمت ۱۰۹۹ یورو در اروپا و از ابتدای سال ۲۰۱۹ (بهمن ماه) با قیمت ۱۰۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. فروش نسخه‌ی ۱۴ اینچی این لپ‌تاپ نیز از ماه آینده میلادی و با قیمت ۹۹۹ یورو در اروپا آغاز خواهد شد.

ایسر سوئیفت ۳

کوچک‌ترین عضو خانواده‌ی ایسر نیز بروزرسانی گسترده‌ای را به خود دیده است. این نسخه نیز همانند برادران بزرگ‌تر خود اکنون از بدنه‌ی یکپارچه‌ی آلومینیومی با ضخامت کمتر (اکنون ۱۵.۹ میلی‌متری) و حاشیه‌های اندک نمایشگر بهره می‌برد که منجر به کاهش وزن (۱.۳ کیلوگرم در مقایسه با ۱.۸ کیلوگرم نسل پیشین) قابل توجه آن شده است. ایسر لپ‌تاپ سوئیفت ۳ را در دو نسخه‌ی ۱۳.۳ و ۱۴ اینچی با رزولوشن Full HD به بازار عرضه می‌کند. کاربران هم‌چنین امکان سفارش مودم 4G‌ داخلی را نیز دارند تا در صورت در دسترس نبودن اینترنت وای‌فای، با اتصال شبکه‌های موبایل از اینترنت 4G بهره ببرند.

ایسر سوئیفت 3 2018 /  acer Swift 3 2018

نسل هشتم پردازنده‌های اینتل در کنار حداکثر ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم وظیفه‌ی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD، تامین توان پردازشی این لپ‌تاپ را برعهده دارند. قابلیت سفارش پردازنده‌ی گرافیکی MX150 انویدیا نیز امکان تجربه‌ی بازی‌ها در تنظیمات پایین را ممکن می‌کند. به گفته‌ی مدیران ایسر در صورت استفاده‌ی ترکیبی از Swift 3، این لپ‌تاپ قابلیت شارژدهی تا ۱۳ ساعت را خواهد داشت.

ایسر سوئیفت 3 2018 /  acer Swift 3 2018

هر دو نسخه‌ی سوئیفت ۳ ایسر از مهر ماه سال جاری و با قیمت ۸۰۰ یورو به بازار عرضه خواهند شد. نکته‌ی جالب در این رابطه، به قیمت‌گذاری ایسر در سال ۲۰۱۶ و معرفی نسل اول سوئیفت ۳ بازمی‌گردد؛ جایی که ایسر از این لپ‌تاپ به عنوان گزینه‌ای مقرون به صرفه یاد می‌کرد و آن را با قیمت ۴۹۹ دلار به فروش رساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات