سونی از هدفون نویز کنسلینگ WH-1000MX3 رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نسل سوم هدفون نویزکنسلینگ سونی، بهبودهای متعددی را برای ادامه راه موفقیت‌آمیز گذشته تجربه کرده است.
تبلیغات

هدفون‌های نویز کنسلینگ سونی به‌خصوص WH-1000X، یکی از بهترین و محبوب‌ترین نمونه‌های موجود در رده‌ی خود هستند. حال این شرکت نام‌دار ژاپنی با بازطراحی کامل و بهبود‌های متعدد، نسل سوم هدفون خود را روانه‌ی بازار خواهد کرد. به‌گفته‌ی مدیران سونی، هدفون Wh-1000XM3 اکنون به پردازنده‌ی حذف نویز جدیدی با نام QN1 مجهز شده است که چهار برابر عملکرد بهتری نسبت به نمونه‌های پیشین دارد.

هدفون جدید سونی همچنین اکنون ابعاد کوچک‌تر و وزن کمتری دارد؛ دیگری خبری از فاصله‌ی زیاد بین بازو‌ی هدفون و سر کاربران نیست. این موضوع منجر به راحتی بیشتر هدفون در استفاده‌های طولانی شده است. البته کاهش وزن به‌معنای کاهش کیفیت ساخت نیست و Wh-1000XM3 همچنان حس کالایی لوکس را به کاربران منتقل می‌کند.

دیگر تغییر رخ‌داده در نسل جدید Wh-1000X، استفاده از درگاه UCB-C برای بهبود عملیات شارژ هدفون است. کاربران اکنون پس از ۱۰ دقیقه عملیات شارژ امکان ۵ ساعت لذت از موسیقی را خواهند داشت.

هدفون نویز کنسلینگ WH-1000Xm3 سونی Sony

سونی بار دیگر از کلیدهای لمسی را برای کنترل هدفون بهره برده است. این کلید‌ها در کنار ژست‌های کنترلی روی گوشی راست هدفون، امکان تغییر حجم صدا و قطعه‌ی موسیقی را فراهم می‌کنند. با قرار دادن کامل دست‌ روی گوشی هدفون نیز، میکروفن دستگاه فعال می‌شود تا کاربر قادر به شنیدن صدای محیط باشد.

یکی از قابلیت‌های جذاب هدفون Wh-1000XM3، استفاده از مبدل دیجیتال به آنالوگ ۳۲ بیتی امپلی‌فایر در چیپ QN10 است که در نهایت منجر به ایجاد تجربه‌ی صوتی به مراتب بهتری نسبت به گذشته خواهد شد. طی تجربه‌ی کاربران، این هدفون به‌خوبی تمام نویز‌های محیط را حذف می‌کند تا لذت از موسیقی در سکوت کامل فراهم شود. 

هدفون توانمند Wh-1000XM3 سونی، قیمت پایینی ندارد؛ کاربران برای خرید این دستگاه باید مبلغ ۳۵۰ دلار را بپردازند. سونی فروش این هدفون را از ماه‌ آینده آغاز می‌کند.

اسپیکر بلوتوث سونی

Sony در نمایشگاه IFA 2018 تنها به معرفی هدفون اکتفا نکرد و از اسپیکر‌ بلوتوث جدید خود نیز رونمایی کرد. اسپیکر ۳۰۰ دلاری SRS-XB501G، ابعاد بزرگی نسبت به رقبای خود با قیمت مشابه دارد. این موضوع باعث شده است تا محصول سونی توان بیشتری در پخش واضح و بلند صدا داشته باشد. سونی این اسپیکر مقاوم در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار را محصولی ایده‌آل برای لذت بردن از موسیقی در نشست‌ یا پیک‌نیک‌های خانوادگی و دوستانه معرفی کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات