کالبدشکافی پوکوفون اف وان، نحوه عملکرد فناوری LiquidCool را نشان می‌دهد

پنج‌شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
در ویدیوی کالبدشکافی گوشی پوفون F1، می‌توانید اجزای داخلی این گوشی را مشاهده کنید.
تبلیغات

پوکوفون اف ۱ شیائومی پس از معرفی به‌سبب داشتن ویژگی‌های عالی، توجه افراد بسیاری را به‌خود جلب کرده است. شاید برای‌تان سوال باشد که شیائومی در این گوشی هوشمند از چه اجزایی استفاده کرده است. با مشاهده‌ی ویدیوی کوتاه کالبدشکافی این گوشی می‌توانید جواب سوال خود را بگیرید.

همانطور که در ویدیوی انتهای مطلب می‌توانید ببینید، با بازکردن پشت این گوشی، به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ بر می‌خوریم که به سیستم مخصوص LiquidCool تجهیز شده است. این سیستم، گرمای تولیدشده را از اطراف پردازنده عبور می‌دهد و وارد قسمت زیرین باتری می‌شود. ممکن است فکر کنید که چنین سیستمی کارآمد نیست؛ اما بد نیست بدانید که بنچمارک‌های منتشرشده اثبات می‌کنند سیستم یادشده، بسیار تاثیرگذار است.

Pocophone F1 اواخر مردادماه معرفی شد و با داشتن ویژگی‌های عالی و قیمت مناسب، توانست توجه‌ها را به‌سمت خود جلب کند. از جمله‌ی ویژگی‌های این اسمارت‌فون می‌توان به نمایشگر ۶.۱۸ اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی پلاس به‌همراه پوشش گوریلا گلس، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی اشاره کرد.

ویدیوی مربوط به کالبدشکافی پوکو اف ۱ را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات