مانیتورهای مخصوص بازی UltraGear ال جی در ایفا 2018 رونمایی شدند

پنج‌شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
مانیتورهای اولتراگیر ال‌جی که از نسبت تصویر ۲۱ به ۹ و رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پشتیبانی می‌کنند، اخیرا در ایفا ۲۰۱۸ رونمایی شده‌اند.
تبلیغات

ال‌ جی ساعاتی پیش در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ در شهر برلین، به‌صورت رسمی از سری جدید مانیتور گیمینگ خود رونمایی کرد. این مانیتورهای جدید که اولتراگیِر (UltraGear) نامیده می‌شوند، ۳۴ اینچ اندازه دارند و از نمایشگری IPS با نسبت تصویر ۲۱:۹ و رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره‌ می‌برند. این مانیتورهای جدید از جدیدترین استاندارد مانیتورهای مخصوص بازیِ رده‌بالا پشتیبانی می‌کنند و مشخصات فنی آن‌ها بسیار شبیه به محصولات رده‌بالایی است که توسط Alienware و ایسر به بازار عرضه شده‌اند. مانیتورهای آلتراگیر ال‌جی علاوه‌بر این‌ها، از فناوری مخصوص کارت گرافیک‌های انویدیا و AMD هم پشتیبانی می‌کنند.

دو مانیتور فوق‌عریض جدید LG، در اصل مانیتور 34GK950G و مانیتور 34GK950F نام دارند و مشخصات‌شان بسیار شبیه به هم است؛ با این تفاوت که مدل G این مانیتور ال‌ جی از فناوری Nvidia G-Sync بهره می‌برد و رفرش‌ریت (سرعت تعویض فریم) آن کمتر است (۱۲۰ هرتز در حالت اورکلاک)؛ اما از آن طرف، مدل F از فناوری Radeon FreeSync 2 شرکت AMD بهره می‌برد و رفرش‌ریت آن ۱۴۴ هرتز است. گفتنی است که مدل G از فناوری Sphere Lighting شرکت ال‌جی هم بهره‌مند است و این موضوع می‌تواند طرفداران RBG را به‌سمت این مانیتور بکشاند.

این مانیتورهای جدید دارای حاشیه‌‌های اندکی در اطراف نمایشگر هستند و از انحنای 1900R به‌همراه لایه‌ی ضد انعکاس (Anti-Glare) بهره‌ می‌برند. ال‌جی گفته است که مانیتور‌های فوق‌عریض اولتراگیر از پورت‌های HDMI1.4 ،DisplayPort 1.2، دو عدد USB 3.0 و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون پشتیبانی خواهند کرد.

تاکنون جزئیاتی در ارتباط تاریخ عرضه‌ یا قیمت مانیتور منتشر نشده است.

اخبار و مقالات ال‌جی در ایفا 2018 را از زومیت دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات