دیزل از فول گارد 2.5، بزرگ‌ترین ساعت هوشمند مبتنی بر Wear OS رونمایی کرد

چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
بزرگ‌ترین ساعت هوشمند دنیا با اندازه‌ی نمایشگر ۲.۵ اینچ به نام فول گارد ۲.۵ امروز توسط دیزل در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ رونمایی شد.
تبلیغات

دیزل، برند زیرمجموعه‌ی فسیل، احتمالا بیش از همه به‌خاطر ساخت ساعت‌های بزرگ شناخته می‌شود. این شرکت سال گذشته نخستین ساعت هوشمند مبتنی بر Wear OS (اندروید ور سابق) را با نام فول گارد عرضه کرد. این ساعت با قاب ۴۸ میلی‌متری خود، یکی از بزرگ‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار محسوب می‌شد. در حالی که دیگر شرکت‌های سازنده‌ی ساعت در طول یک سال گذشته در تلاش برای کاهش اندازه‌ی محصولات خود بوده‌اند، دیزل تصمیم گرفت تا در اقدامی تقریبا غیر منتظره، نسل دوم ساعت بزرگ قبلی خود را با نام فول گارد ۲.۵ و اندازه‌ی به‌مراتب بزرگ‌تر در ایفا ۲۰۱۸ معرفی کند.

ساعت هوشمند جدید دیزل با قاب ۵۶ میلی‌متری و نمایشگر ۲.۵ اینچی، بزرگ‌ترین ساعت هوشمند بازار به‌حساب می‌آید. فول گارد ۲.۵، Wear OS را اجرا می‌کند و از ان‌اف‌سی برای سیستم پرداخت گوگل پی بهره می‌گیرد. این ساعت همچنین مجهز به حسگر ضربان قلب و جی‌پی‌اس داخلی برای ردیابی تناسب اندام است. Diesel ادعا می‌کند که کاربر  می‌تواند با یک بار شارژ تا دو روز از Full Guard 2.5 استفاده کند. این میزان به‌صورت معمول عمر باتری بسیار بالایی برای یک ساعت هوشمند محسوب می‌شود. البته این نکته را باید درنظر داشت که فول گارد ۲.۵ به‌لطف اندازه‌ی بزرگ خود قادر به بهره‌گیری از چنین باتری حجیم و قدرتمندی شده است

Diesel Full Guard 2.5

دیزل ساعت هوشمند جدیدش را در سه نسخه با قاب خاکستری و بند قهوه‌ای، قاب مشکی با بند خاکستری و قاب مشکی با بند مشکی روانه‌ی بازار می‌کند. فول گارد ۲.۵ در زمانی نامعلوم در ماه اکتبر قابل خرید خواهد بود؛ اما در مورد قیمت آن هنوز اطلاعی در دست نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات