هواوی میت 20 لایت در آلمان و لهستان پیش فروش شد

دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی میت ۲۰ لایت گوشی هوشمندی است که هنوز معرفی نشده؛ با این‌حال برخی فروشگاه‌ها در آلمان و لهستان، پیش‌فروش این گوشی را آغاز کرده‌اند.
تبلیغات

میت ۲۰ لایت احتمالا نام میان‌رده‌ی جدید شرکت نام‌آشنای هواوی خواهد بود. محصولی که اخیرا شاهد انتشار شایعات مختلف در باره‌ی آن بوده‌ایم و به‌احتمال قوی به‌زودی شاهد معرفی رسمی آن نیز خواهیم بود. اخیرا چندین فروشگاه در لهستان و آلمان، امکان پیش‌خرید این اسمارت‌فون را برای کاربران میسر کرده‌اند؛ فروشگاه‌های یادشده مدعی هستند که تاریخ عرضه هواوی میت ۲۰ لایت برای ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) تنظیم شده است.

جالب است بدانید که در صفحه‌ی مخصوص Mate 20 Lite در فروشگاه آلمانی، هیچ‌گونه تصویری از این گوشی دیده نمی‌شود و قیمت نهایی آن، ۴۳۵ یورو اعلام شده است.

فروشگاه لهستانی اعلام کرده است که علاقه‌مندان می‌توانند با دادن ۳۷۰ یورو، این گوشی را به‌همراه ترازوی هوشمند Huawei AH100 دریافت کنند. طبق ادعای این فروشگاه‌ها، میت ۲۰ لایت با سیم‌کارت دوگانه و در دو رنگ‌بندی سیاه و آبی عرضه می‌شود.

هواوی میت 20 لایت / Huawei Mate 20 Lite

این نخستین بار نیست که یک گوشی ساخت شرکت هواوی قبل از معرفی رسمی، در لهستان به فروش می‌رسد. گوشی هواوی پی ۲۰ لایت نیز قبل از معرفی رسمی، در همین فروشگاهی که میت ۲۰ لایت را پیش‌فروش کرده، برای خرید در دسترس قرار گرفته بود.

گفته می‌شود که هواوی میت ۲۰ لایت قرار است دارای نمایشگری ۶.۳ اینچ IPS LCD با وضوح تصویر 1080x2340px، ۶ گیگابایت رم، دوربین اصلی دوگانه (۲۰ و ۲ مگاپیکسلی)، دوربین سلفی دوگانه (۲۴ و ۲ مگاپیکسلی) و باتری ۳۶۵۰ میلی‌آمپرساعتی باشد. به‌علاوه اخیرا در شایعه‌ای به احتمال بهره‌بردن این گوشی از بریدگی بالای نمایشگر، دامن زده شده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات