ال‌جی وی 40 تین‌ کیو با بریدگی نمایشگر و دکمه گوگل اسیستنت رونمایی می‌شود

پنج‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی وی ۴۰ تین‌ کیو با با صفحه‌نمایش POLED به‌همراه بریدگی بالای نمایشگر و دکمه‌ی گوگل اسیستنت رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

انتظار می‌رود ال‌جی در سال جاری میلادی، سه پرچمدار جدید به بازار معرفی کند. LG امیدورار است بتواند ماه سپتامبر (اوایل پاییز امسال) گوشی ال‌جی وی ۴۰ تین‌ کیو را به‌صورت رسمی در رویدادی بزرگ رونمایی کند.

آخرین خبرهای غیررسمی در مورد گوشی LG V40 ThinQ، اطلاعاتی در مورد گوشی هوشمند می‌دهد که با خبرها و شایعه‌های قبلی تطابق ندارد. پیشتر گفته شده بود که کد نام گوشی جدید «storm» است؛ درحالی‌که اکنون گفته می‌شود کدنام گوشی «judypn» نام دارد. پرچمدار بعدی ال‌جی در سه مدل مختلف با شماره‌ مدل‌های LM-V400N، LM-V4005N و LM-V409N، همانند رویکرد شماره‌گذاری پرچمداران قبلی ال‌جی شماره‌گذاری شده است.

تنها تفاوتی که در اینجا دیده می‌شود استفاده از نمایشگر POLED، درست مانند سری LG V30 است. با این حال، برخلاف دستگاه‌های قبلی سری V‌، گوشی هوشمند وی‌ ۴۰ تین‌ کیو با بریدگی بالای نمایشگر (ناچ)‌ و طراحی مشابه ال‌جی جی ۷ تین‌ کیو معرفی خواهد شد. رزولوشن آن ۱۲۰۰x۱۴۴۰ پیکسل و با پنل بلندتر و نسبت تصویر ۱۸:۹ که در دستگاه‌های وی ۳۰ دیده بودیم، طراحی زیبایی را به‌نمایش می‌گذارد. ال‌جی وی ۴۰ تین‌ کیو، همانند G7 ThinQ دکمه گوگل اسیستنت دارد.

ال جی

باوجودی که هنوز ظرفیت حافظه‌ی داخلی و ظرفیت رم گوشی پرچمدار بعدی ال‌جی مشخص نیست، ولی طبق آخرین خبرها از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می‌برد. شاید برای شما هم جالب باشد بخواهید در مورد دوربین گوشی اطلاعاتی داشته باشید. قبلا شایعه شده بود که پرچمدار بعدی ال‌جی با ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی و ماژول دوربین دوگانه در پنل جلویی همراه خواهد بود؛ اما اطلاعات جدید در تناقض با اطلاعات قبلی استخراج‌شده از فایل‌های مربوط به سیستم‌عامل گوشی است. خبرهای جدید تایید می‌کند که پرچمدار بعدی ال‌جی تنها یک دوربین در پنل جلویی و دوربین دوگانه در پنل پشتی خواهد داشت. فروم XDA Developers به این موضوع پرداخته است و یکی از دلایل انتشار اطلاعات ضدو‌نقیض را به عدم تکمیل سیستم عامل نسبت داده است.

انتظار می‌رود LG V40 ThinQ اواخر ماه آینده در رویدادی بزرگ رسما رونمایی شود. از آنجایی که زمان رونمایی گوشی هوشمند ال‌جی با رونمایی سایر برندها از جمله اپل، هواوی و گوگل تداخل ندارد، قطعا توجه رسانه‌های خبری را به خود جلب خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات