گوشی انعطاف پذیر سامسونگ احتمالا در نمایشگاه CES 2019 رونمایی می‌شود

جمعه ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به گفته‌ی یکی از منابع موثق دنیای فناوری، سامسونگ، گلکسی ایکس یا همان گوشی‌هوشمند مجهز به نمایشگر انعطاف‌پذیر با امکان تاشدن را در بهمن ماه امسال و در جریان نمایشگاه CES 2019 رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

مدت زیادی است که اخبار مختلفی از گوشی انعطاف پذیر سامسونگ منتشر می‌شود و شایعات از رونمایی آن در سال ۲۰۱۹ خبر می‌دهند؛ اما این‌بار یکی از منابع موثق مدعی شده است که سامسونگ، گلکسی ایکس را در ماه ژانویه و در نمایشگاه CES 2019 معرفی خواهد کرد.

شرکت کره‌ای معمولا گوشی‌های گلکسی اس خود را در کنگره‌ی جهانی موبایل که در فصل بهار برگزار می‌شود رونمایی می‌کند. به همین دلیل، شاید این فرضیه که سامسونگ در MWC از گلکسی ایکس رونمایی کند، منطقی‌تر به نظر بیاید؛ اما افشاگر خوش‌نامی به نام Ice Universe که سابقه‌ی خوبی در این گونه افشاگری‌ها دارد معتقد است که این گوشی قبل از MWC و در جریان نمایشگاه CES در ماه ژانویه معرفی خواهد شد.

از طرفی، شاید انتخاب CES برای معرفی چنین گوشی نوآورانه‌ای چندان دور از ذهن هم نباشد؛ چرا که معمولا در کنگره‌ی جهانی موبایل تمرکز روی گوشی‌های جدید اما نه چندان خارق‌العاده است؛ در سوی دیگر، CES همواره میزبان فناوری‌های نوین است که گلکسی ایکس به عنوان اولین گوشی انعطاف‌پذیر می‌تواند به خوبی در این دسته جای بگیرد.

اگر قیمت ۲٫۰۰۰ دلاری گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ حقیقت داشته باشد، این گوشی دیگر به هیچ وجه محصولی عادی نخواهد بود و شاید کاربران عادی ترجیح دهند گلکسی اس ۱۰ یا گلکسی نوت ۹ را انتخاب کنند. اما نکته‌ی جذاب ماجرا همین است که با تمام شدن رقابت سر کاهش حاشیه‌ی دور صفحه، صنعت گوشی هوشمند چه راه‌های جدیدی برای رشد و پیشرفت خود پیدا خواهد کرد.

البته تا ژانویه (دی ماه) زمان زیادی باقی مانده است و هر اتفاق و تغییر برنامه‌‌ای ممکن است روی دهد؛ اما به نظر می‌رسد گوشی‌های انعطاف‌پذیر دیگر در حد خیال نیستند و فقط باید کمی صبور بود تا گوشی‌هایی این‌چنینی را از شرکت‌هایی مثل سامسونگ، هواوی، اپل، ال‌جی و حتی مایکروسافت دید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات