دوچرخه برقی با قابلیت تاشوندگی در یک ثانیه معرفی شد

سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت بیگنی از نوعی دوچرخه برقی هوشمند تاشو به نام Gi FlyBike رونمایی کرده است که در یک ثانیه، جمع می‌شود و قابلیت اتصال به گوشی همراه دارد.
تبلیغات

در حال حاضر افزونه‌های هوشمند بسیاری برای دوچرخه‌ وجود دارد که قابلیت‌های مرتبط با مهارت‌های سواری به دوچرخه‌سواران ارائه می‌دهند؛ اما اگر می‌خواهید سواری با دوچرخه برقی هوشمند تاشو را از دست ندهید، باید نگاهی به دوچرخه الکتریکی Gi FlyBike بیاندازید. دوچرخه برقی فلای‌بایک با استفاده از برنامه کاربردی روی گوشی هوشمند، به‌راحتی قفل می‌شود و حتی می‌توان کد قفل آن را برای دوستان نیز به اشتراک گذاشت. علاوه بر این، می‌توان چراغ‌ها را با استفاده از اپلیکیشن روشن و خاموش کرد. دوچرخه‌سوار می‌تواند گوشی هوشمند خود را به دوچرخه برقی تاشو وصل کند تا با استفاده از قدرت پدال‌زنی شارژ شود.

Gi FlyBike folding electric smart bike‌ / دوچرخه برقی تاشو هوشمند

به کمک دوچرخه برقی Gi FlyBike، سواری راحتی برای کاربر فراهم می‌شود؛ آن‌طور که دکتر براون می‌گوید، این دوچرخه از دستیار پدال برقی بهره می‌برد و هر بار که دوچرخه‌سوار پدال می‌زند، باتری آن شارژ خواهد شد. Gi FlyBike از نوعی موتور برقی استفاده می‌کند که با هر بار شارژ، می‌تواند تا ۶۰ کیلومتر مسافت را طی کند. سه سطح برای دستیار پدال دوچرخه برقی هوشمند Gi FlyBike وجود دارد و بیشینه سرعت آن به ۲۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. 

دوچرخه برقی Gi FlyBike تنها به یک ثانیه زمان برای تا شدن نیاز دارد؛ این زمان بسیار کمی برای یک دوچرخه تاشو است و می‌تواند مشکلات فضای پارک و حمل‌ونقل را کاهش دهد. به این طریق می‌توان این دوچرخه را به راحتی در خانه قرار داد، یا این‌که در صندوق عقب خودرو جاسازی کرد. در جلوی دوچرخه محلی برای قرار دادن گوشی هوشمند تلفن همراه وجود دارد که از آن می‌توان جهت ناوبری ماهواره‌ای استفاده کرد.

Gi FlyBike folding electric smart bike‌ / دوچرخه برقی تاشو هوشمند

دوچرخه برقی هوشمند Gi FlyBike به تازگی کمپینی در سایت کیک‌استارتر (Kickstarter) با هزینه کلی ۷۵۰۰۰ دلار تشکیل داده است. مدل پایه دوچرخه فلای‌بایک با قیمت ۱،۹۹۰ دلار  و نسخه نهایی آن با قیمت ۲،۴۹۰ دلار از اوایل تابستان آینده به فروش خواهد رسید.

دوچرخه برقی Gi FlyBike در سال ۲۰۱۵ با تامین مالی موفقیت‌آمیز به مرحله طراحی و تولید اولیه رسید؛ شرکت بیگنی (Bignay) که با همکاری لوکاس تولدو، آگوستین آگوستینوی و اریک سویلیا تاسیس شد، این دوچرخه را از آلیاژ آلومینیوم قابل بازیافت هواپیما طراحی و تولید کرد. 

از ویژگی‌های مهم دوچرخه برقی Gi FlyBike می‌توان به سیستم تاشو، دستیار پدال مجهز به باتری LifePo4، سیستم ناوبری GPS با قابلیت همگام‌سازی بی‌سیم با اندروید و iOS، تایرهای توپر و ضدپنجری، سیستم انتقال قدرت تسمه‌ای بدون سروصدا، شارژر USB برای تلفن، سیستم قفل هوشمند، چراغ هوشمند و برنامه اشتراک موارد دلخواه (مسیرها و برنامه تناسب اندام) اشاره کرد.

دوچرخه برقی هوشمند تاشو Gi Fly Bike

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات