دوربین گلکسی نوت 9 سامسونگ از گلکسی اس 9 پلاس بهتر خواهد بود

چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق شایعات جدید، دوربین گلکسی نوت 9 نسبت به گلسی اس 9 پلاس از قابلیت‌های تصویر برداری پیشرفته‌تری برخوردار خواهد بود.
تبلیغات

 پس از آنکه روز جمعه بلومبرگ گزارش داد که سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای اصلاح دوربین گلکسی نوت ۹ است، یکی از منابع داخلی سامسونگ در چین که سابقه‌ی مثبتی در رابطه با افشای اطلاعات و اخبار محصولات و تلفن‌های همراه این شرکت دارد، روز یکشنبه این گزارش را بدون توضیح بیشتر تأیید کرد. با توجه به شایعه جدیدی که در اوایل این هفته منتشر شد، دوربین پشتی Galaxy Note 9 از نظر قابلیت‌های تصویربرداری، از دوربین گلکسی اس ۹ پلاس برتر خواهد بود.

شرکت سامسونگ، تابستان گذشته با عرضه‌ی گلکسی نوت 8 به دنیای پرچم‌داران اندروید با دو دوربین در پشت وارد شد و در اوایل سال جاری با معرفی Galaxy S9 Plus با توانایی تغییر اندازه دیافراگم لنز، قابلیت‌های دوربین دوگانه محصولات خود را بهبود داد.

گلکسی نوت ۹

گلکسی اس ۹ به‌طور خاص به‌عنوان «دوربین بازطراحی شده» توسط سامسونگ تبلیغ شد؛ اما بعید است شرکت کره‌ای از شعار مشابه برای ارتقاء فبلت اندروید آینده خود استفاده کند؛ زیرا با این کار سنت بازاریابی شرکت که عموما از ایده‌های مشابه، حتی در مورد محصولاتی با ارتقا جز‌ئی مانند اس ۹ و اس ۹ پلاس استفاده نمی‌کند، شکسته خواهد شد.

همچنین گفته شده است که سامسونگ منابع بیشتری برای رابط نرم‌افزاری دستگاه و قابلیت‌های پردازشی آن اختصاص می‌دهد؛ انتظار می‌رود گلکسی نوت ۹ ظاهری مشابه محصول قبلی این سری، دستیار بیکسبی با بهبود و تغییرات قابل توجه‌ و همچنین طراحی جدید S Pen داشته باشد.

طبق گزارشات، این دستگاه در تاریخ ۹ آگوست (۱۸ مرداد) و کمتر از یک سال پس از اضافه شدن پرچم‌دار قبلی به خانواده نوت در نمایشگاه IFA 2017، معرفی خواهد شد.

گفته می شود رنگ جدید قهوه‌ای تدی نیز در دسترس خواهد بود، سامسونگ احتمالا فروش گلکسی نوت ۹ را در اوایل ماه سپتامبر (اواسط شهریور) آغاز خواهد کرد و طبق شایعات گذشته، لنز با دیافراگم متغیر به همراه قابلیت AR Emoji به فبلت جدید راه خواهد یافت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات