تعداد کاربران اسپیکر هوشمند از گجت های پوشیدنی بیشتر می‌شود

یک‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
پیش‌بینی می‌شود که در سال جاری میلادی، استفاده از اسپیکر هوشمند در آمریکا از گجت‌های پوشیدنی پیشی بگیرد.
تبلیغات

بر اساس گزارش تحقیقاتی جدید eMarketer، در سال جاری میلادی، کاربران بیشتری از اسپیکر هوشمند در مقایسه با گجت‌های پوشیدنی استفاده خواهند کرد. در این گزارش آمده است: 

پیش بینی می‌شود از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰، تعداد کاربران اسپیکر هوشمند در آمریکا به‌صورت قابل توجهی افزایش یابد. داده‌های آماری جدید نشان می‌دهد میزان پذیرش این سیستم‌ها در بین کاربران بیشتر از آن چیزی است که انتظار می‌رفت. به همین دلیل برای اولین بار در سال جاری میلادی، تعداد کاربران بزرگسال که از اسپیکر هوشمند استفاده می‌کنند، بیشتر از تعداد کاربران گجت‌های پوشیدنی شده است و این روند ادامه دارد.

نکته جالب توجه دیگری نیز در این گزارش مطرح شده است که شنیدن آن خالی از لطف نیست. بر اساس گزارش منتشرشده، اکثر کاربران اسپیکر هوشمند، آقایان هستند؛ ولی تعداد کاربران خانم و کودکان در حال افزایش است تا به تعداد کاربران مرد برسد. بر اساس این گزارش، علاوه بر اسپیکرها و گوشی‌های هوشمند که مجهز به دستیار صوتی هستند، سایر لوازم خانگی هوشمند از جمله آینه‌ و لامپ‌ هوشمند نیز به این ویژگی مجهز شده‌اند.

پیش از این نیز آمارهای مختلفی درباره تعداد کاربران اسپیکر هوشمند منتشر شده است. بر اساس این آمار، ۴۷.۳ میلیون نفر از بزرگسالان آمریکایی از اسپیکر هوشمند استفاده می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات