ال جی: ما پیش از اپل به‌دنبال ایجاد بریدگی در نمایشگر بودیم

شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
بسیاری باور دارند که اپل با آیفون ۱۰ اپل، بریدگی نمایشگر را در بین گوشی‌های هوشمند رایج کرد؛ اما سازندگان ال‌جی جی ۷ می‌گویند که پیش از اپل در فکر استفاده از آن بوده‌اند.
تبلیغات

ال‌جی جی ۷، پرچمدار جدید ال‌جی که از طراحی همراه با بریدگی بهره می‌برد، تقریبا ۶ ماه پس از معرفی آیفون ۱۰ اپل رونمایی شد؛ اما کره‌ها به کپی‌برداری محصول خود از آیفون ۱۰ اعتقادی ندارند. هونگ جونگ هوان، مدیر ارشد واحد موبایل ال‌جی در رویداد معرفی جی ۷ تینکیو در کره‌ی جنوبی به این موضوع اشاره کرد و افزود نمایشگر این دستگاه شاید با دیگر گوشی‌های هوشمند شباهت داشته باشد؛ اما با مجموعه‌ی ویژگی‌های کاملا متفاوتی همراه شده است.

در واقع هوانگ نام «بریدگی» را نمی‌پسندد؛ زیرا معتقد است که این واژه به کمبود و نقص اشاره دارد. در عوض ال‌جی آن را نمایشگر دوم می‌نامد که به فضایی برای نمایش بیشتر اشاره می‌کند. علاوه بر این، جی ۷ مجهز به نمایشگر LCD است. هوانگ در این باره می‌گوید:

در واقع اینکه بگوییم ال‌جی به LCD بازگشته، اشتباه است؛ زیرا این اقدام بخشی از راهبرد دو جانبه‌ی ما محسوب می‌شود؛ بدین صورت که سری جی از نمایشگر LCD استفاده می‌کند؛ در حالی که مدل‌های وی از نمایشگر اولد بهره می‌گیرند.

هوانگ همچنین گفت ویژگی‌های غایب همچون پشتیبانی از انیموجی را می‌توان از طریق به‌روزرسانی‌های آتی به دستگاه اضافه کرد و در اختیار کاربران جی ۷ و مدل‌های بعدی قرار داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات