ال‌ جی وی 35 تین کیو با طراحی متفاوت نسبت به جی ۷ در راه است

جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اپراتور AT&T در نظر دارد تا به‌جای ال‌جی جی ۷، پرچم‌دار دیگری را از ال‌جی با نام ال‌جی وی ۳۵ روانه‌ی بازار کند.
تبلیغات

ال‌جی، به‌تازگی پرچم‌دار جدید خود را با نام جی ۷ تینکیو (G7 ThinQ) به‌صورت رسمی معرفی کرده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که تمامی اپراتورها در ایالات متحده، این گوشی را عرضه نخواهند کرد؛ گفته می‌شود که AT&T به‌جای این گوشی، تصمیم دارد تا پرچم‌دار دیگری را با برند ال‌جی در تابستان پیش رو عرضه کند. ظاهرا ال‌جی درنظر دارد تا پیش از معرفی وی ۴۰، گوشی دیگری را از سری «وی» آماده کند که جانشین V30s ThinQ، نسخه‌ی ارتقا یافته وی ۳۰ با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد شد. 

با اینکه AT&T مشخص نکرده است کدام‌یک از گوشی‌های جدید ال‌جی را در تابستان به‌صورت انحصاری عرضه خواهد کرد؛ اما گمان می‌کنیم که مدل مذکور V35 ThinQ باشد. اولین گمانه‌زنی‌ پیرامون عضو جدید سری «وی» در ماه آوریل منتشر شده بود و اکنون به کمک وب‌سایت AndroidHeadlines تصاویری از این مدل به‌دست آمده است. همان‌طور که در تصویر رندر مشاهده می‌کنید، وی ۳۵ در شبکه‌ی AT&T به ثبت رسیده است که می‌تواند عرضه‌ی انحصاری آن‌ را تأیید کند. از نظر طراحی، تشخیص وی ۳۵ از نسل قبل چندان ساده نیست؛ مدل مذکور با ظاهری مشابه نسل قبل عرضه می‌شود.

ال جی وی 35 تین کیو

برخلاف ال‌جی جی ۷ تینکیو که بریدگی کوچکی در لبه‌ی نمایشگر خود دارد، ال‌جی وی ۳۵ فاقد چنین زبانه‌ای است و حاشیه‌ی کامل و البته باریک را در بالای نمایشگر خود دارد، ضمن اینکه چینش دوربین دوگانه در قاب پشتی به صورت افقی است؛ در حالی‌ که جی 7 از دوربین دوگانه‌ی عمودی استفاده می‌کند. گفته می‌شود وی ۳۵ تینکیو به همان نمایشگر ۶ اینچی اولد QHD+ نسل قبل مجهز شده است؛ در حالی‌ که جی ۷ تینکیو از نمایشگر ۶.۱ اینچی از نوع MLCD+ بهره می‌گیرد.

کره‌ای‌ها، تغییراتی در دوربین اعمال نکرده است؛ به همین جهت، انتظار داریم پرچم‌دار میان‌نسلی جدید ال‌جی به دوربین دوگانه‌ی ۱۶ و ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده باشد. قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای دوربین این گوشی قابل انتظار است؛ ویژگی AI Cam که همراه با وی ۳۰ اس تینک‌کیو معرفی شده بود، می‌تواند تنظیماتی را در دوربین، براساس صحنه‌ی عکاسی اعمال کند. هنوز مشخص نیست عضو جدید سری «وی» از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام بهره خواهد برد یا ال‌جی، ترجیح داده است از تراشه قدیمی‌تر اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده کند؛ جزئیات دیگر پیرامون سخت‌افزار این گوشی نظیر میزان حافظه‌ی رم و فضای ذخیره‌سازی در حال‌حاضر اعلام نشده است.

صرف‌نظر از اینکه هدف ال‌جی از عرضه‌نکردن جی 7 ThinQ توسط اپراتور AT&T چه بوده است، انتظار داریم وی ۳۵ تینکیو تفاوت‌هایی با نسل قبل یعنی وی ۳۰ اس تینکیو داشته باشد؛ در غیر این‌صورت، عرضه‌ی این مدل بی‌معنی خواهد بود. منبع انتشار تصاویر مربوط به عضو جدید سری «وی» مدعی است V35 ThinQ در دو رنگ مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد؛ پنل پشتی هر دو گوشی براق بوده و از جنس شیشه است. زمان عرضه پرچم‌دار میان‌نسلی جدید ال‌جی هنوز مشخص نیست؛ اما با توجه به تصاویر رندر جدید، انتظار داریم این گوشی در ماه آگوست معرفی شود؛ در صفحه‌ی اصلی این گوشی به تاریخ ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) اشاره می‌شود؛ البته وی ۳۵ تینکیو تنها عضو جدید از سری «وی» نخواهد بود و انتظار داریم در اواخر سال جاری میلادی، پرچم‌دار واقعی این خانواده با نام تجاری «وی ۴۰» معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات