مایکروسافت ورد؛ نخستین اپلیکیشن ردموندی‌ها با رکورد ۵۰۰ میلیون دانلود در گوگل پلی

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن Word تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون بار از طریق گوگل پلی استور نصب شده است.
تبلیغات

سرویس‌های ابری مانند گوگل داکس،‌ جایگزین برخی نرم‌افزارهای قدیمی ویرایش متن برای بعضی از کاربران شده‌اند؛ اما بسیاری از کاربران هنوز تمایل دارند فایل‌های مایکروسافت ورد را روی گوشی یا تبلت خود باز کنند. به همین دلیل برنامه مایکروسافت ورد در سیستم‌عامل اندروید توانسته است اولین اپلیکیشن مایکروسافت با رکورد ۵۰۰ میلیون دانلود در گوگل پلی‌استور باشد. صرف نظر از اپلیکیشن اسکایپ، ورد اولین اپلیکیشن مایکروسافت است که توانسته چنین آمار دانلودی را به خود اختصاص دهد.

مایکروسافت برای مدت‌های مدیدی، مجموعه‌ی اپلیکیشن‌های آفیس را در پلتفرم‌های رقیب مانند اندروید ارائه نمی‌داد؛ اما هنگامی که ردموندی‌ها به شکست‌خوردن ویندوزفون پی بردند، توسعه‌ی این مجموعه برای iOS و اندروید را آغاز کردند. Word در مقایسه با سایر اپلیکیشن‌های مجموعه‌ی آفیس از جمله اکسل و پاورپوینت،‌ بیشتر مورد توجه کاربران قرار دارد، در صورتی که اپلیکیشن‌های دیگر از مجموعه‌ی آفیس در مرز ۱۰۰ میلیون دانلود قرار دارند.

کاربران به‌راحتی می‌توانند برنامه ورد را به‌‎صورت رایگان دانلود کنند،؛ اما علاوه‌بر نسخه‌ی رایگان،‌ نسخه‌ی کامل این اپلیکیشن نیز در دسترس عموم قرار دارد. کاربرانی که علاقه‌مند به دریافت نسخه‌ی کامل برنامه‌ی ورد هستند،‌ باید اشتراک آفیس ۳۶۵ داشته باشند. نسخه‌ی غیر رایگان این نرم‌افزار برخی امکانات را در اختیار کاربران می‌گذارد که در نسخه رایگان وجود ندارد. کاربرانی که نسخه غیر رایگان را دریافت کرده باشند می‌توانند از امکاناتی نظیر Track Changes ،Page breaks ،Headers/Footers و ... استفاده کنند. همچنین کاربران می‌توانند در نسخه‌ی رایگان،‌ اسناد ورد را روی گوشی هوشمند خود مشاهده یا در صورت نیاز ویرایش کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات