تصاویری از شیائومی می 7، پیش از رونمایی رسمی به بیرون درز کرد

جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پیش از آن که شیائومی می ۷ به طور رسمی معرفی شود، تصاویر لو رفته‌ای از این دستگاه در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است.
تبلیغات

طبق اخبار منتشر شده، انتظار می‌رود که شیائومی می ۷ در تاریخ ۲۳ می مصادف با ۲۰ اردیبهشت سال جاری روانه بازار شود؛ اما پیش از رونمایی، تصاویر لو رفته‌ای از این دستگاه به وسیله شبکه اجتماعی چینی ویبو به بیرون درز کرده است. دو کاربر مختلف اقدام به انتشار عکس‌های جدیدترین پرچم‌دار شیائومی کرده‌اند که نشان از شباهت بسیار این دستگاه به آیفون ۱۰ و همچنین وجود یک شکاف و دوربین دوگانه عمودی دارد.

تصویر منتشر شده از صفحه درباره یا About موجود در تنظیمات، حاکی از آن است که در طراحی رابط کاربری شیائومی می ۷ از MIUI 9 8.5.2 استفاده شده؛ اما به نظر می‌رسد که نسخه بتا آن از ۲ می عرضه می‌شود. اگر گمان می‌کنید که کنار دوربین سلفی دستگاه یک فلاش تعبیه شده، می‌توان عکسی را بین تصاویر مشاهده کرد که این موضوع را به اثبات می‌رساند.

همان‌طور که لی جون در ماه دسامبر تایید کرد، شیائومی Mi 7 به اسنپ‌دراگون ۸۴۵ مجهز خواهد بود. همچنین، گفته می‌شود که می ۷ از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است؛ اما هنوز اطلاعاتی در دست نیست که آیا این دستگاه نیز به مانند Mi 6 از یک نسخه پرمیوم مقرون به صرفه همراه با حافظه پایین‌تر برخوردار است یا خیر.

شیائومی می ۷

احتمال دارد این شانس نیز وجود داشته باشد که همانند Mi Mix 2S، شاهد نسخه قدرتمندتری از Mi 7 همراه با ۸ گیگابایت رم باشیم. جدیدترین فبلت شیائومی هم که نیازی به توضیح ندارد؛ شما می‌توانید این دستگاه که طلایی رنگ بوده و در کنار Mi 7 قرار دارد را در تصویر سوم مشاهده کنید.

با توجه به تصاویر لو رفته، این گونه به نظر می‌رسد که جدیدترین پرچم‌دار شیائومی به یک شکاف گسترده مجهز باشد که در واقع مکانی برای قرارگیری دوربین سلفی، جک هدفون، سنسور و حتی سخت افزار تشخیص چهره است. در حالی که این تصاویر به اندازه کافی واقعی به نظر می‌رسند؛ اما همیشه این احتمال نیز وجود دارد که زمان معرفی، با یک دستگاه کاملا متفاوت مواجه شویم! پس با این حساب، نمی‌توان عکس‌های فوق را به عنوان مدرک اثبات شده برای ظاهر شیائومی می ۷ در نظر گرفت و باید تا زمان رونمایی رسمی آن صبر پیشه کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات