جعبه گشایی هواوی نوا 3 ای

دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه مقرون‎‌به‌صرفه‌ی پرچم‌دار سال ۲۰۱۸ هواوی با نام پی ۲۰ لایت، در بازار کشور تحت عنوان هواوی نوا ۳ ای عرضه خواهد شد و امروز در زومیت به جعبه‌گشایی آن پرداختیم.
تبلیغات

رده متوسط برای هواوی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. هواوی این بار برای سری لایت یا نوا، تصمیم گرفت همانند سری پرچم‌دار‌ان، در بازارهای مختلف تغییرات گسترده‌ای از نظر طراحی اعمال کند و نوا ۳ ای (Nova 3e) به‌راحتی می‌تواند در زمره بهترین‌ها قرار بگیرد. هواوی همواره تمرکز زیادی بر بهبود دوربین گوشی‌های خود داشته و در محصولات میان رده‌ نیز همین روش را در دستور کار قرار داده است. سری نوا گوشی‌های هواوی یکی از محصولات قابل‌ توجه این برند است که ویژگی‌های بارزی از جمله دوربین جلوی ‍۱۶ مگاپیکسلی را در محصولات میان رده معرفی کرده (در بعضی ازکشورها این دستگاه با دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسل عرضه خواهد شد). بهینه‌سازی نور کم، تکنولوژی سه‌بعدی تشخیص چهره، افزایش رنگ، روشنایی و وضوح، حالت‌های زیبایی و حالت پرتره و توانایی ثبت تصویر با ژست‌های حرکتی از دیگر قابلیت‌های دوربین‌های محصولات سری نوا در سال‌های گذشته هستند. در نوا ۳ ای طراحی دستگاه و نوع رنگ به‌کاررفته، جلوه خاصی به آن بخشیده است و در هنگام در دست گرفتن، با دستگاهی میان رده اما خاص روبه‌رو خواهید بود. در ادامه به سراغ جعبه گشایی دستگاه می‌رویم.

تماشا در یوتیوب

مجددا اشاره می‌کنیم که این گوشی در سایر کشورها با نام Huawei P20 lite عرضه شده‌ است؛ ولی در بازار کشور ما، این مدل با نام هواوی نوا ۳ ای (Huawei nova 3e) عرضه خواهد شد. در روزهای آتی نقد و بررسی کامل این دستگاه منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات