بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته اول اردیبهشت 1397

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
مطالعه 6 دقیقه
در اولین هفته اردیبهشت بازی‌های مختلفی از جمله بازی اول شخص Shadowgun Legends و بازی هیجان‌انگیز Bus Rush 2 را معرفی کرده‌ایم.
تبلیغات

در اولین هفته از دومین ماه سال ۹۷، طبق روال همیشه اقدام به معرفی بازی‌های اندروید و iOS مختلفی در زومجی کردیم. این هفته برای طرفداران بازی‌های اول شخص بازی اندروید و آیفون Shadowgun Legends را داشتیم که کیفیت بسیار بالایی دارد و بی‌شباهت به بازی Destiny هم نیست. از آن طرف، طرفداران بازی‌های استراتژیک را هم فراموش نکردیم و یکی از بازی‌های جالب این هفته، بازی Craft Warriors بود که در آن، باید شهری قدیمی را بازسازی کنید تا بتوانید مقابل حمله دشمنان بایستید. 

شما می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. اگر به دنبال تجربه بازی‌های جذابی در آخر هفته هستید، زومجی پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند که می‌توانید از تجربه آن‌ها لذت ببرید.

بازی Time Crash

Time Crash

مقاله‌های مرتبط:

    طرفداران بازی‌های ویدیویی قطعا با بازی Mirror's Edge آشنا هستند که تجربه‌ای با محوریت پارکور را ارائه می‌کرد و البته از داستان جالبی هم بهره می‌برد. حال بازی اندروید و آیفون Time Crash هم سعی دارد تا تجربه‌ای تقریبا مشابه را روی گوشی‌های موبایل ارائه کند. این بازی که با قیمت ۲.۹۹ دلار منتشر شده است، بازیکنان را در نقش شخصیتی قرار می‌دهد که باید با سریع‌ترین عکس‌العمل ممکن، با تکنیک‌های پارکور مراحل را پشت سر بگذارد. بازی در مجموع ۱۵ مرحله دارد و ویژگی جالب آن این است که تنها با یک دست هم می‌توانید بازی را تجربه کنید و فقط کافی است در سریع‌ترین زمان ممکن با بازی تعامل داشته باشید تا شخصیتی که کنترل او را بر عهده دارید، بتواند از موانع عبور کند. 

    Time Crash همچنین از گرافیک بسیار زیبایی هم بهره می‌برد و با اینکه بازی در مجموع کنترل بسیار ساده و گیم‌پلی سرعتی دارد، هر از گاهی به تجربه‌ای سخت تبدیل می‌شود و باید برای رد کردن برخی مراحل و موانع آن، چندین بار آزمون و خطا کنید. 

    دانلود بازی اندروید و آیفون Time Crash

    پلی‌استور اپ‌استور

    بازی Craft Warriors

    Craft Warriors

    مقاله‌های مرتبط:

      بازی Clash of Clans را بدون شک می‌توان جزو بازی‌های تاثیرگذار دانست؛ چرا که این بازی هم خود به موفقیت فوق‌العاده‌ای دست یافت و هم باعث شد استودیو‌های زیادی به ساخت بازی‌های مشابه این اثر ترغیب شوند. یکی از بازی‌هایی که اخیرا منتشر شده است و شباهت زیادی به ساخته سوپرسل دارد، بازی Craft Warriors است. در این بازی، ابتدا باید از بین نژاد‌های مختلف قهرمان خودتان را انتخاب کنید. البته منظور از نژاد چیزی مثل ارک، الف یا انسان نیست و در واقع شما ملیت قهرمان‌تان را انتخاب می‌کنید و قهرمان‌هایی از روم گرفته تا یونان و کشور‌های دیگر در بازی وجود دارند. پس از این کار وارد منطقه‌ای می‌شوید که چیزی بیش‌تر از یک خرابه نیست و وظیفه شما در بازی، بازسازی این منطقه و تبدیل کردن آن به یک شهر درست و حسابی است. 

      در کنار ساخت و ساز که با وجود ساختمان‌های مختلف تنوع خوبی هم دارد، نبرد‌های آنلاین هم جز دیگری از Craft Warriors هستند. برای این منظور باید ارتش خودتان را بسازید و جالب اینکه امکان شخصی‌سازی ظاهر نیرو‌ها هم در بازی وجود دارد. پس از آماده‌سازی یک ارتش قدرتمند، می‌توانید به شهر سایر بازیکنان حمله کنید و در صورت موفقیت، بخشی از منابع آن‌ها را به دست بیاورید. Craft Warriors همچنین گرافیکی شبیه به بازی ماینکرفت دارد و قطعا از بُعد ظاهری هم شما را راضی خواهد کرد. 

      دانلود بازی اندروید و آیفون Craft Warriors

      پلی‌استور اپ‌استور

      بازی Bus Rush 2

      Bus Rush 2

      مقاله‌های مرتبط:

        در بازی قبلی به تاثیر Clash of Clans روی بازی‌های موبایل اشاره کردیم و خب در سبک رانر هم بازی Subway Surfers دقیقا چنین جایگاهی دارد. محبوبیت این بازی زمانی به حدی بود که خیلی‌ها در مترو، اتوبوس یا مکان‌های دیگر وقت‌شان را با بازی کردن Subway Surfers پر و برای ثبت رکورد بهتر تلاش می‌کردند. حال اخیرا یک بازی مشابه این اثر با نام Bus Rush 2 منتشر شده است که با وجود شباهت‌های زیاد به Subway Surfers، ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی هم دارد. در این بازی، شخصیت اصلی به صورت خودکار می‌دود و وظیفه شما، صرفا این است که با تصمیم‌گیری و انجام حرکت درست، از برخورد به موانع بپرهیزید. 

        Bus Rush 2 همچنین چند حالت بازی مختلف دارد و مثلا در بخش کمپین، باید مراحل متنوع بازی را پشت سر بگذارید و در بخش چندنفره، باید با بازیکنان دیگر به صورت آنلاین رقابت کنید که مخصوصا این بخش از بازی، یک ویژگی جدید به شمار می‌آید و بسیار جذاب است. در کل اگر به بازی‌های سبک رانر علاقه داشته باشید، قطعا Bus Rush 2 اثری است که می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم نگه دارد. 

        دانلود بازی اندروید و آیفون Bus Rush 2

        پلی‌استور اپ‌استور

        بازی Shadowgun Legends

        Shadowgun Legends

        مقاله‌های مرتبط:

          سری Shadowgun جزو بازی‌های با‌کیفیت و گرافیکی در سبک شوتر اول شخص روی موبایل است که نسخه‌های پیشین آن هم کیفیت خوبی داشتند. جدید‌ترین نسخه از این مجموعه، بازی Shadowgun Legends است که به صورت رایگان برای اندروید و آیفون منتشر شده است و از خرید‌های درون برنامه‌ای هم پشتیبانی می‌کند. در این بازی ابتدا می‌توانید شخصیت خودتان را بسازید و پس از آن، وارد بازی می‌شوید و قادر خواهید بود در بخش داستانی، مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید. البته Shadowgun Legends یک بازی آنلاین است و حتی برای تجربه بخش داستانی آن هم به اتصال ثابت اینترنت نیاز خواهید داشت. از طرف دیگر یکی از جذاب‌ترین حالت‌های بازی، جایی است که در آن همراه با چند بازیکن دیگر وارد یک سیاه‌چاله می‌شوید و باید با همکاری هم، دشمنان را شکست دهید و در نهایت هم با یک باس مبارزه کنید. 

          Shadowgun Legends برای یک بازی موبایل گرافیک بسیار خوبی دارد و کنترل‌های بازی هم به شکل خوبی طراحی شده‌اند و خبری از آن دردسر‌های همیشگی کنترل بازی‌های شوتر اول شخص روی موبایل نیست. 

          دانلود بازی اندروید و آیفون Shadowgun Legends

          پلی‌استور اپ‌استور

          بازی Band of Badasses

          Band of Badasses

          مقاله‌های مرتبط:

            موضوع حمله بیگانگان به زمین و تلاش گروهی از انسان‌ها برای مقابله با آن‌ها، موضوع جدیدی در بازی‌های ویدیویی نیست و حال، بازی Band of Badasses هم سراغ این داستان رفته است و به‌وسیله آن، یک بازی دوبعدی اکشن هیجان‌انگیز تقدیم مخاطبش می‌کند. در این بازی می‌توانید کاراکتر دلخواه‌تان را از بین ۶ گزینه موجود انتخاب کنید و با استفاده از توانایی‌های وی، به نبرد با موجودات بیگانه بروید. حرکت در این بازی به صورت خودکار صورت می‌گیرد، اما شما باید حواس‌تان به شلیک کردن، پرش از روی موانع و جمع‌آوری سکه باشد. Band of Badasses همچنین گیم‌پلی سریعی دارد و از همین طریق هم هیجان بالایی به مخاطبش تزریق می‌کند. از آن طرف در بازی شاهد تنوع محیطی خوبی هم هستیم و از سرزمین‌های کویری گرفته تا جنگل‌های سرسبز را می‌توان در بازی دید. 

            در نهایت اگر از طرفداران بازی‌های دوبعدی هستید، نباید تجربه بازی Band of Badasses را از دست بدهید.

            دانلود بازی اندروید و آیفون Band of Badasses

            پلی‌استور

             اپ‌استور

            تبلیغات
            داغ‌ترین مطالب روز

            نظرات

            تبلیغات