بررسی ویدیویی هواوی P20 Pro

چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با رونمایی چینی‌ها از هواوی P20 Pro شاهد خط مشی جدیدی هواوی بودیم، این شرکت توانسته است تا P20 Pro را در ابعاد مختلفی چند پله ارتقا دهد.
تبلیغات

هواوی مدتی پیش طی مراسمی اختصاصی در پاریس، نسل جدید گوشی‌های هوشمند بالارده‌ی سری P را با نام‌های هواوی P20 و هواوی P20 Pro رونمایی کرد. پی ۲۰ پرو با قابلیت‌های متنوع، طراحی فوق‌العاده چشم‌گیر و دوربین سه‌گانه‌، نوید تجربه‌ی کاربری دلچسبی می‌دهد و به‌ جرات می‌توان گفت رقیبی قدرتمند برای شرکت‌های مطرح فعال در زمینه‌ی گوشی هوشمند به شمار می‌آید. بی‌شک پس از بازکردن جعبه‌ی هواوی P20 Pro، زبانه‌ی کوچک بالای نمایشگر پیش از هر چیز دیگری نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. بریدگی بالای صفحه‌نمایش پی ۲۰ پرو پهنای به‌مراتب کم‌تری نسبت به بریدگی نمایشگر آیفون ۱۰ دارد.

نمایشگر پی ۲۰ پرو ۸۱.۹ درصد از پنل جلو را پوشانده است، پوشش شیشه‌‌ی 3D نمایشگر، انحنا‌های ظریفی در لبه‌های آن به‌وجود می‌آورد که باعث می‌شود سوایپ از کناره‌های گوشی با لذت خاصی همراه باشد. پنل شیشه‌ای و مسطح پی ۲۰ پرو در دل فریمی فلزی، براق و هم‌رنگ با بدنه جای گرفته است و این دو به‌زیبایی با یکدیگر پیوند خورده‌اند، از سوی دیگر انحنای موجود در لبه‌های پنل سه‌بعدی در ترکیب با فریم منحنی‌ گوشی، ضمن ایجاد ساختاری یکپارچه‌، قرارگیری راحت آن در دست کاربر را ممکن می‌کند؛ به‌طوری که به‌ندرت حس سُر خوردن پی ۲۰ پرو، به او دست می‌دهد. دروربین سه‌گانه‌ی Huawei P20 Pro با چینشی عمودی، در گوشه‌ی سمت چپ پنل پشتی قرار دارند و به‌ میزان قابل توجهی از سطح گوشی بیرون زده‌ است.

مهم‌ترین و کلیدی‌ترین قابلیت پی ۲۰ پرو که هواوی نیز مانور بسیاری روی آن می‌دهد، دوربین سه‌گانه‌ی آن است. P20 Pro‌ نخستین گوشی هوشمند دنیا محسوب می‌شود که از چنین ترکیب نامأنوسی بهره می‌برد. چینی‌ها در توسعه‌ی پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو نیز با لایکا همکاری کرده‌اند. دوربین سه‌گانه‌ی پی ۲۰ پرو از ترکیب یک حسگر ۴۰ مگاپیکسلی رنگی، یک حسگر ۲۰ مگاپیکسلی مونوکروم و یک حسگر ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

پیش‌تر با بررسی متنی و عمیق هواوی P20 Pro همراه شما بودیم، حال نوبت به بررسی ویدئویی این محصول جذاب رسیده است، همراه زومیت باشید:

تماشا در یوتیوب

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ برای مشاهده قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی و مقایسه مشخصات از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. همچنین لیست روزانه قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی هواوی، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی آنر و قیمت ایفون اپل با امکان خرید اینترنتی، تصاویر، بخش پرسش و پاسخ، اخبار مرتبط و بررسی‌های زومیت و کاربران نیز دردسترس شما قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات