ال جی جی 7 تین کیو از نمایشگر +QHD با روشنایی ۱۰۰۰ نیتی بهره می‌برد

چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی مدعی است که روشنایی نمایشگر LCD جی ۷ تین‌کیو، بیش از ۱۰۰۰ نیت خواهد بود.
تبلیغات

ال‌جی هفته‌ی آینده در تاریخ ۱۲ اردیبهشت از جدیدترین محصول بالارده‌ی خود با نام LG G7 ThinQ رونمایی خواهد کرد؛ اما کره‌ای‌ها مطابق روال گذشته‌ی خود، از مدتی قبل، در حال انتشار اطلاعاتی درباره‌ی این گوشی هستند. ال‌جی در جدیدترین اقدام خود، امروز اعلام کرد که جی 7 «نمایشگر فوق‌العاده‌ روشنی» خواهد داشت.

جی ۷ همانند نسل قبل خود از نمایشگر LCD‌ بهره خواهد برد؛ بنابراین به‌نظر می‌رسد که ال‌جی قصد ندارد تا در خصوص پرچم‌دار سری G خود تصمیمی مشابه ال‌جی وی ۳۰ اتخاذ کرده و این محصول را با نمایشگر POLED روانه‌ی بازار کند. نکته‌ی جالب توجه، روشنایی ۱۰۰۰ نیتی نمایشگر FullVision‌ جی ۷ است که آن را به یکی از روشن‌ترین نمایشگرهای موجود در بازار گوشی‌های هوشمند بدل می‌کند.

گفته می‌شود که نمایشگر پرچم‌دار جدید کره‌ای‌ها ۶.۱ اینچی با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ خواهد بود؛ بدین ترتیب ال‌جی نیز با کنار گذاشتن نسبت تصویر ۱۸:۹ به جمع شرکت‌هایی اضافه شد که نمایشگر محصولات خود را باریک‌تر و بلندتر می‌کنند. ظاهرا رزولوشن نمایشگر جی ۷ معادل ۱۴۴۰ × ۳۱۲۰ یا +QHD خواهد بود.

طبق اعلام ال‌جی، حاشیه‌ی پایین نمایشگر جی ۷ حدود ۵۰ درصد باریک‌تر از نسل پیشین این گوشی خواهد بود و نمایشگر به‌صورت خودکار بین ۶ پروفایل رنگی، شامل Auto ،Eco ،Cinema ،Game و Expert سوئیچ خواهد کرد. در حالت Expert کاربر می‌تواند به‌صورت دستی سطح رنگ‌های RGB را تغییر دهد، ال‌جی این حالت را با تنظیمات دستی دوربین مقایسه می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات