می بند 3 در دست مدیرعامل شیائومی رؤیت شد

یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس تصاویر منتشرشده، مدیرعامل شیائومی با دستبند می بند ۳ در مراسم معرفی گوشی گیمینگ بلک شارک شرکت کرده است.
تبلیغات

اخیرا طی مراسمی شاهد رونمایی از گوشی مخصوص گیمینگ شیائومی با نام بلک شارک بودیم. طبیعتا مدیرعامل شیائومی، لی جون، در این مراسم حضور داشت. در بین نورپردازی‌های مختلفی که در سالن محل برگزاری وجود داشت، دستبند لی جون در تصاویری کاملا مشخص شد. این دستبند که به نظر می‌رسد می بند ۳ باشد، تغییرات ظاهری نسبتا کمی با نسخه‌ی فعلی یعنی می بند ۲ نشان می‌دهد.

می بند، دستبند سلامتی مقرون‌به‌صرفه‌ی شیائومی است که طبق تأیید هوانگ ونگ، مدیر هوامی، امسال ارائه می‌شود. با نگاهی به عکس‌ها می‌توان گفت شکل کلی دستبند تغییر عمده‌ای ندارد؛ اما طراحی آن دستخوش تغییراتی شده است. مثلا، شیشه‌ی روی دستبند، به‌جای فرو رفتن در بند سیلیکونی، تا کناره‌ها ادامه پیدا کرده است. دکمه‌ی دایره‌ای شکل نیز روی ساعت و قسمت پایین صفحه دیده می‌شود. می‌توان مطمئن بود که درست مثل می بند ۲، صفحه نمایش کوچک این دستبند نیز از نوع اولد باشد. قضاوت در مورد ابعاد دستبند از روی تصاویر دشوار است؛ اما ظاهرا می بند ۳ کمی از نسخه‌ی پیشین خود بزرگ‌تر است. احتمال دارد دستبند جدید با توجه به داشتن ابعاد بزرگ‌تر، از نمایشگر بزرگ‌تری نیز بهره ببرد.

می بند 3

به‌جز اطلاعات مختصری که از آن صحبت کردیم، در حال حاضر جزئیات بیشتری در مورد می بند ۳ نمی‌دانیم؛ اما با توجه به رویه‌ی معمول شرکت هوامی در حفظ مشخصات قبلی و اضافه کردن موارد جزئی جدید، می‌توانیم این احتمال را بدهیم که می بند ۳ به شتاب‌سنج، ویبره، حسگر ضربان قلب اپتیکال و بلوتوث ۴.۲ مجهز باشد. همچنین مجوز IP67 یا مشابه آن برای دستبند جدید، محتمل و قابل تصور است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات