رنو تالیسمان S با پیشرانه‌ی جدید معرفی شد

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
مطالعه 3 دقیقه
رنو در نمایشگاه خودروی ژنو از مدل جدید تالیسمان با نام S-Edition رونمایی کرد. این خودرو به پیشرانه‌ی  ۱.۸ لیتری توربو مجهز است که ۲۲۵ اسب بخار قدرت دارد و قوی‌ترین نسخه‌ی تالیسمان خواهد بود.
تبلیغات

رنو برای رقابت با اشکودا سوپر B اسپرت لاین و فورد موندئو ST Line، نسخه‌ی قوی‌تر خودروی تالیسمان را با نام S-Edition در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی کرد و این خودرو به‌زودی وارد بازار اروپا خواهد شد. این نسخه به یک پیشرانه‌ی ۱.۸ لیتری بنزینی از نوع توربوشارژردار مجهز است.

Renault Talisman Estate

پیشرانه‌ی این مدل با قوای محرک مورد استفاده در رنو مگان RS و خودروی آلپینا A110 یکسان است؛ با این تفاوت که نسخه‌ی مورد استفاده در رنو تالیسمان ۲۲۵ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این پیشرانه به یک جعبه‌دنده‌ی ۷ سرعته دوکلاچه متصل شده است که نیرو را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. رنو اطلاعاتی در خصوص شتاب و حداکثر سرعت این خودرو منتشر نکرده است؛ اما می‌توان اطمینان داشت که با توجه به قدرت بیشتر، مدل S-Edition دارای توانایی‌های حرکتی و دینامیک رانندگی بالاتری در مقایسه با قبل خواهد بود. 

Renault Talisman Estate

در کنار استفاده از پیشرانه ی ۱.۸ لیتری جدید رنو، در تالیسمان S-Edition شاهد استفاده از سیستم چهار چرخ فرمان‌پذیر رنو با نام 4Control هستیم به‌صورت استاندارد در این مدل موجود است. رنو تالیسمان S-Edition به‌صورت استاندارد به کمک‌فنرهای فعال با کنترل الکترونیکی مجهز است که نرمی سواری بیشتری برای این اتومبیل به ارمغان می‌آورد. سایر امکانات استاندارد رنو تالیسمان S-Edition شامل چراغ‌های اصلی LED از نوع هوشمند، رینگ‌های ۱۹ اینچی، شیشه‌های عقب دودی، نوشته‌ی S-Edition و قاب آینه‌های مشکی می‌شود. 

Renault Talisman Estate

در داخل کابین تالیسمان S-Edition نیز می‌توان طراحی اسپرت را مشاهده کرد؛ به شکلی که شاهد استفاده از تودوزی چرم مشکی به همراه دوخت قرمزرنگ هستیم. در کف خودرو نیز رنگ خاکستری در کنار دوخت قرمز و نوشته‌ی S-Edition به چشم می‌خورد. در برخی بخش‌ها همانند پدال‌ها از پوشش آلومینیومی بهره‌گیری شده است تا نمایی اسپرت پدید بیاید. 

ساندرا گومز، مسئول بخش خودروهای کلاس D رنو، گفته است که تالیسمان S-Edition نسخه‌ای اسپرت از رنو تالیسمان است که موتور ۱.۸ لیتری ۲۲۵ اسب بخاری آن لذت رانندگی را دوچندان می‌کند. 

رنو در حال حاضر تالیسمان S-Edition را به نمایشگاه ژنو آورده است و فروش این خودرو را از تابستان در بازار اروپا آغاز خواهد کرد. بسته به بازار هدف، رنو تالیسمان می‌تواند به پیشرانه‌ی بنزینی قدیمی یا پیشرانه‌های دیزلی مجهز باشد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات