مدیر عامل آسیاتک: اهمیت استفاده از فیبر باکیفیت در زیرساخت دیتا سنتر

شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
اولین ھمایش کابل شرکت نکسانس در ایران برگزار شد. در این همایش اهمیت استفاده از کابل و فیبر نوری باکیفیت در ساخت دیتاسنتر مورد بررسی قرار گرفت.
تبلیغات

مدیر عامل آسیاتک در اولین ھمایش کابل شرکت نکسانس در ایران، بر اهمیت استفاده از کابل و فیبر نوری با‌کیفیت و استاندارد جهانی در ساخت دیتاسنتر، تأکید کرد.

محمد علی یوسفی زاده در نخستین همایش کابل شرکت نکسانس در ایران اعلام کرد:

برای راه‌اندازی دیتاسنتر، فاکتورهای فنی، مهندسی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بسیار دقیقی مورد نیاز است که فیبر نوری به دلیل دارا بودن اهمیت بالا در کیفیت انتقال دیتا، یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین این زیرساخت‌ها است.

محمدعلی یوسفی زاده تصریح کرد:

شرکت آسیاتک در ساخت و راه‌اندازی دیتاسنتر برج مخابراتی میلاد تهران و دیتاسنتر آزادگان، از به‌روزترین تجهیزات دارای استانداردهای شرکت‌های معتبر دنیا استفاده کرده و با توجه به به‌کارگیری توان و تخصص جوانان و متخصصان کشور و کسب علم ساخت و راه‌اندازی تخصصی چند دیتا سنتر، برای ساخت و راه اندازی پروژه‌های مشابه آمادگی کامل دارد.

در این نشست، به‌جز مدیر عامل آسیاتک، تعدادی از مدیران ارشد شرکت نکسانس و متولیان اصلی صنعت کشور به سخنرانی پرداختند.

شرکت Nexans اولین نشست صنعت کابل خود در ایران را جهت تبادل‌ نظر متخصصان صنایع مختلف با نمایندگان شرکت نکسانس و معرفی جدیدترین دستاوردهای این صنعت در تاریخ ۸ اسفن ماه سال جاری برگزار کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات