وکام نسخه جدید قلم نوری سری اینتوس را معرفی کرد

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
وکام نسخه جدیدی از سری ارزان قیمت قلم‌های دیجیتال خود را برای کاربران مبتدی و علاقه‌مندان به عکاسی و هنرهای دیجیتال، معرفی کرد.
تبلیغات

سری اینتوس به دلیل قیمت مناسب، یکی از گزینه‌های محبوب نزد عکاس‌ها و علاقه‌مندان به ویرایش تصاویر یا خلق هنرهای دیجیتال به صورت مبتدی است. این شرکت با هدف عرضه محصولی برای تازه‌کارها و علاقه‌مندان، سری جدیدی از این قلم نوری را معرفی کرده است.

قلم جدید اینتوس می‌تواند به راحتی از طریق اتصال USB به سیستم‌عامل‌های مک و ویندوز متصل شود. هم‌چنین نسخه پیشرفته‌تر با امکان اتصال بلوتوث نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است تا تنها با فشردن یک کلید از قلم خود استفاده کنید. دقت نسخه جدید نسبت به نسل قبل بهبود یافته است و تلورانس دیجیتال ۰.۲۵ میلیمتر را دارا است. این محصول به جای باتری از فناوری رزونانس الکترومغناطیس استفاده می‌کند تا دیگر نیازی به شارژ یا تعویض باتری نباشد. هم‌چنین ۴۰۹۶ سطح فشار برای آن تعریف شده است و می‌تواند تا فاصله ۷ میلی‌متر از صفحه فعالیت داشته باشد.

wacom
wacom

قسمت پد یا تبلت نیز ۸.۸ میلی‌متر قطر دارد و تقریبا با گوشی‌های هوشمند امروزی از نظر ضخامت برابری می‌کند. شرکت سازنده علاوه بر نسخه ۷ اینچی، مدل ۱۰ اینچی نیز برای کاربرانی که به فضای بیشتری نیاز دارند، عرضه کرده است. نسبت سطح تبلت به کل سطوح محصول، ۷۵ درصد اعلام شده است و چگالی ۱۰۰ خط در هر میلی‌متر را نیز دارد. در قیاس با مدل قبل، وزن و ارگونومی بهبود یافته است.

برای خریداران این قلم دیجیتال، حدود ۱۶۰ دلار هدیه از محصولات نرم‌افزاری شرکت کورل نیز در نظر گرفته شده است که شامل برنامه‌‌هایی مانند Painter Essential 6 برای طراحی و نقاشی و Celsys Clip Studio Paint می‌شود. هم‌چنین امکان دانلود Corel Aftershot 3 برای ویرایش تصاویری با فرمت Raw نیز وجود دارد.

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به درگاه ورودی قلم، چهار کلید فیزیکی و نشانگر LED اشاره کرد. نسخه جدید اینتوس هم‌اکنون از طریق سایت وکام با قیمت ۷۹ دلار برای نسخه معمولی و ۹۹ دلار برای نسخه بلوتوثی در دسترس است. هم‌چنین مدل بزرگ‌تر برچسب قیمت ۱۹۹ دلاری را یدک می‌کشد و در سه رنگ مشکی، سبز و صورتی عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات