موتو ماد جدید موتورولا، هدست واقعیت مجازی خواهد بود

یک‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویری از هدست واقعیت مجازی موتورولا منتشر شده است که در قالب موتوماد برای گوشی‌های این شرکت عرضه خواهد شد.
تبلیغات

اگرچه هفته‌ی گذشته، شایعاتی پیرامون برنامه‌ی لنوو برای کنار گذاشتن خانواده‌ی موتو زد، به‌گوش می‌رسید؛ اما به‌نظر می‌رسد که این شایعات صحت نداشته باشند، چرا که روز گذشته، ایوان بلس، فاش‌کننده‌ی مشهور دنیای فناوری، تصویری از هدست واقعیت مجازی موتورولا را در صفحه‌ی توییتر خود منتشر کرد، این هدست در قالب موتوماد برای گوشی‌های هوشمند ماژولار موتورولا عرضه خواهد شد.

به‌لطف عرضه‌ی موتومادهای متنوع و جذاب برای گوشی‌های ماژولار موتورولا، به‌نظر می‌رسد که این ماژول‌ها در حال بدل‌شدن به ابزارهایی الزامی هستند. کاربران موتو زد، پیش‌تر موتومادهایی مانند کیبورد فیزیکی، پرینتر تصویر پولاروید، دوربین ۳۶۰ درجه و اسپیکرهای الکسا را تجربه کرده‌اند، حال به‌نظر می‌رسد که موتورولا در نظر دارد تا یک ماژول واقعیت مجازی را نیز عرضه کند.

هدست واقعیت مجازی موتورولا

ایوان بلس از وب‌سایت ونچربیت و فاش‌کننده‌ی نام‌دار دنیای فناوری، روز گذشته تصویری از یک گجت را در صفحه‌ی شخصی خود در شبکه‌ی اجتماعی توییتر منتشر کرد که به‌نظر می‌رسد رندری از یک نمایش‌دهنده‌ی محتوای مجازی در قالب موتوماد باشد. در حال حاضر اطلاعات چندانی در رابطه با دستگاه یادشده در دست نیست و موتورولا نیز اظهار نظری در این خصوص نکرده است.

در هر صورت، تلاش موتورولا برای پیوستن به دنیای واقعیت مجازی در موبایل جهت رقابت با سامسونگ و گوگل منطقی به‌نظر می‌رسد؛ چرا که دو شرکت یادشده، هم‌اکنون دستگاه‌هایی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند که تنها با کارگذاری گوشی در داخل آن‌ها، می‌توان دنیای واقعیت مجازی را تجربه کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات