زوم‌اپ: Astro Mail؛ تغییر شیوه‌ مدیریت ایمیل

سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن Astro Mail راه حلی ایده‌آل برای کسانی است که همیشه با مدیریت ایمیل‌های دریافتی‌ مشکل دارند.
تبلیغات

اگر  مدام در حال دریافت ایمیل‌ مهم هستید و مدیریت آن‌ها همواره برای شما دردسری بزرگ است، امروز اپلیکیشنی را معرفی خواهیم کرد که برای همیشه شما را از این مشکل رها می‌کند.

Astro Mail اپلیکیشنی است که شما را در راه مدیریت آسان‌تر و سریع‌تر ایمیل‌ها یاری می‌رساند. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این اپلیکیشن به‌اندازه‌ای شما را مجذوب خود خواهد کرد که حتی تصورِ فرآیند خسته‌کننده مدیریت ایمیلِ گذشته‌تان وحشتناک به‌ نظر خواهد رسید. تیم Astro Technology‌ با بهره‌گیری از ویژگی‌های هوش‌ مصنوعی، بسیاری از کارها را به خود اپلیکیشن محول کرده‌ است. استفاده از هوش‌ مصنوعی در Astro Mail این امکان را به وجود آورده است که بسیاری از کارها نظیر، اولویت‌بندی ایمیل‌ها، پاسخگویی به ایمیل‌های بی‌پاسخ، دریافت دستورات صوتی و... به راحتی صورت پذیرد.

Astro Mail

تاکنون بسیاری از وب‌سایت‌های مطرح دنیای تکنولوژی اپلیکیشن Astro Mail‌ را مورد نقد و بررسی خود قرار داده‌اند و ویژگی‌های متفاوت و خاص آن را سزاوار تشویق و تمجید دانسته‌اند.

کاربران می‌توانند با پیوست حساب کاربری جیمیل یا آفیس ۳۶۵ خود به این اپلیکیشن، از ویژگی‌های فوق بهره ببرند. 

ویژگی‌های شاخصمدیریت هوشمند ایمیلپشتیبانی از الکسا و Slackرابط‌کاربری زیبااولویت‌بندی ایمیل‌هاپشتیبانی از دستورات صوتی

البته ویژگی‌های Astro Mail‌ تنها به موارد فوق خلاصه نمی‌شود. توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن دستیار دیجیتال داخلی‌ را طراحی کرده‌اند که AStrobot نام دارد. به‌ لطف Astrobot کاربران می‌توانند از طریق گفتگوی متن‌محور یا صوتی، راحت‌تر به مدیریت ایمیل‌هایشان بپردازند. برای نمونه، از طریق Astrobot می‌توان تمام ایمیل‌های دریافت‌شده از یک شخصی خاص را حذف یا آرشیو کرد؛ همچنین امکان اتصال Astrobot به بلندگوی هوشمند الکسا یا اپلیکیشن Slack وجود دارد.

 ویژگی‌های فوق تنها بخشی از انبوهِ ویژگی‌های کارآمد این اپلیکیشن هستند و از آنجایی که اشاره به تمامِ آن‌ها از حوصله‌ی بحث خارج است، فقط ویژگی‌های شاخص AstroMail را معرفی کردیم.

تاکنون این اپلیکیشن بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار بار روی دستگاه‌های اندرویدی نصب شده است و از میان ۱۵۱۵ رأی‌دهنده موفق به کسب امتیاز ۴.۲ شده است؛ این امتیاز در اپ‌استور، ۴.۶ است. 

علاوه بر سیستم‌عامل اندروید و آی‌او‌اس، نسخه‌‌ای از این اپلیکیشن برای رایانه‌های مک نیز در دسترس قرار دارد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور |

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات