نگاه نزدیک ویدیویی زومیت به نوکیا 6 جدید و نوکیا 7 پلاس

دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
اچ‌ام‌دی در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل ۵ گوشی جدید معرفی کرده است که در این مطلب نگاهی نزدیکی به دو مورد از آن‌ها خواهیم داشت.
تبلیغات

به نظر‌ می‌رسد نوکیا، به‌عنوان برندی که بسیاری از کاربران روزهای اوج آن را به چشم دیده‌‌اند به دنبال بازیابی گذشته‌ی خود است. اچ‌ام‌دی پیش از شروع MWC وعده‌ی حضور  پررنگ در این گردهمایی بزرگ را داده بود و این مسئله را با معرفی ۵ گوشی در اولین روز این رویداد ثابت کرد. نسخه‌‌ی جدید نوکیا ۶ در کنار گوشی نوکیا ۷ پلاس و نوکیا ۸ سیروکو مهم‌ترین گوشی‌های معرفی‌شده در کنفرانس نوکیا بودند. نوکیا ۶ جدید با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۰، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برچسب قیمت ۳۴۳ دلاری خواهد داشت. 

نوکیا ۷ پلاس به‌عنوان اولین گوشی اچ‌ام‌دی با نمایشگر ۱۸ به ۹ را باید مورد انتظارترین گوشی نوکیا پیش از شروع MWC دانست. این گوشی نمایشگر فول‌اچ‌دی پلاس دارد و بدنه‌ی آن فلزی با روکش سرامیک‌گونه است. نوکیا تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ را برای این گوشی برگزیده است. دوربین دوگانه‌ی ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی در کنار باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دیگر ویژگی‌های این گوشی جدید نوکیا به شمار می‌روند. با نگاه نزدیک ویدئویی زومیت به این دو محصول جدید همراه باشید:

تماشا در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات