نگاه نزدیک ویدیویی زومیت به اکسپریا ایکس زد 2 و اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت سونی

دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
سونی ساعاتی پیش در جریان رویدادی، دو گوشی پرچم‌دار خود از سری XZ را رونمایی کرد. با نگاه نزدیک ویدیویی به این محصولات همراه باشید.
تبلیغات

تقریبا از مدت‌ها پیش معرفی پرچم‌داران سونی در MWC 2018 قطعی شده بود و بالاخره بعد از مدت‌ها گمانه‌زنی، این غول ژاپنی دو گوشی اکسپریا ایکس زد ۲ و ایکس زد ۲ کامپکت را با نمایشگرهای ۵.۷ . ۵ اینچی رونمایی کرد. زبان طراحی این دو گوشی نسبت به گذشته تغییر کرده و حالا با Ambient Flow‌ روح تازه‌ای یافته است. جنس قاب پشتی نسخه‌ی کامپکت بر خلاف XZ2 که از شیشه ساخته شده، پلاستیکی است. هر دو گوشی جدید سونی به تراشه‌ی قدرتمند و جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز شده‌اند؛ حافظه‌ی ذخیره‌سازی هر دو گوشی ۶۴ گیگابایتی است و امکان افزایش آن تا سقف ۴۰۰ گیگابایت با کارت حافظه وجود دارد. 

دوربین هر دو گوشی یکسان و از نوع تکی است؛ سونی برای گوشی‌های جدید خود از حسگر IMX400 استفاده کرده که می‌تواند ویدئوی فول‌ اچ‌دی با ۹۶۰ فریم بر ثانیه ثبت کند و به قابلیت‌هایی برای ثبت تصاویر بهتر در نور کم مجهز شده است. سونی همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی‌ها قرار داده و از نمایشگر کشیده و ۱۸ به ۹ استفاده کرده است که خوشبختانه از استاندارد HDR نیز پشتیبانی می‌کند. با نگاه نزدیک ویدئویی زومیت به اکسپریا ایکس زد ۲ و اکسپریا ایکس زد ۲ کامپکت همراه باشید. 

تماشا در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات